Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1751824
Lieve Miet,

Ik wens jou heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Ik denk aan je.


Als ik een broos en zwak zal zijn
En niet meer slapen kan van pijn,
Doe dan wat nodig is, want och,
Die laatste slag verliest men toch.
Ik weet dat het je droef zal maken,
Dwing toch jezelf niet te verzaken;
dan, meer dan enig andere dag
Blijkt wat je liefde écht vermag.
Wij hadden ’t jaren lang zo goed;
Dat geeft ons ook die laatste moed.
Jij wilt toch ook niet dat ik lijd?
Laat mij dus gaat te rechter tijd
En breng mij waar men hulp mij biedt.
Eén bede slechts: verlaat mij niet!
Houd mij zacht pratend tegen je aan
Totdat mijn ogen breken gaan.
Je weet, al is het later pas,
Dat dit heus voor mijn bestwil was.
Al gaf mijn staart zijn laatste groet,
Ik lijd niet meer en dat is goed.
Treur niet omdat het lot bewerkt
Dat jij, juist jij, mijn tijd beperkt.
Wij waren toch elkaar zo na!
Laat dat je troost zijn als ik ga.
#1751942
Miet, er is al zoveel gezegt, er is je al zoveel sterkte, kracht en wijsheid gewenst...maar er is niks wat jouw verdriet, jouw pijn minder maken.

Je hebt Nova een mooi, fijn en goed leven gegeven, daarvoor kreeg je haar vriendschap terug...Er was niks geweest wat je had kunnen doen om dit te voorkomen, het is een gemene rotziekte die haar nu in haar greep heeft.

Nu is de tijd aangekomen dat je een hele moeilijke beslissing hebt moet maken, een beslissing die je uit liefde voor Nova maakt. Hoe hard, pijnlijk en verdrietig ook, het is een goede beslissing. Nova zal het fijn vinden om geen last meer te hebben van pijn, kortademigheid en misselijkheid.

Morgenvroeg gaat ze over de regenboogbrug. Ze kan en mag waardig gaan in bijzijn van iemand die ontzettend veel van haar houd, ook dat zal Nova fijn vinden.

Miet, voor morgenvroeg wil ik je nogmaals sterkte en kracht wensen, al zal het met die woorden niet makkelijker worden voor jou.
Wanneer je morgenvroeg gelijk je verhaal kwijt wilt kun en mag je me bellen. Ik zal naar je luisteren en met je meejanken.
Ook zal ik aan je denken en een kaarsje branden.
#1751950
lieve Miet,
had je al gebeld maar helaas  :'(

heb je een smsje gestuurd (foon) heel veel sterkte morgenochtend en als je wilt schreeuwen of wat dan ook
ik ben er :-* :-*

lieve lieve Noof knuffel iedereen op de regenboogbrug vooral mijn lievelingen en ik hoop dat je nooit geen pijn of verdriet meer zal hebben

ook ik zal je nooit meer vergeten je bent en was een maatje uit duizenden. zal je "vrouwtje" steunen waar ik kan
:-* :-* :-*
#1751964
Ik wil jullie allemaal danken voor de lieve woorden.
Ik zal bij mijn meisje blijven  tot haar laatste ademtocht
En al kan ik heel goed beredeneren dat het voor Nova beter is, met haar heengaan gaat ook een stukje van mezelf. :'( :'(
Mijn meisie, mijn kamerpony, in korte tijd geveld door MH .
ohh, wat doet dit pijn..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door