Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#1751755
Onze Nina van 12 jaar en 8 maand maakt plots vreemde geluiden.
Het heeft iets weg van een combi van reversed sneezing, kokhalzen en de hik, maar niets echt afgemaakt zeg maar.
Haar tumor bij haar lever groeit ineens flink. Het is nu ook duidelijk voelbaar buiten haar ribbenkast.
Ik had in mijn hoofd (geen idee waarom), dat zij door inwendige bloeding zou komen te overlijden.
Ik was dus ook bang, dat dit een begin van shock was.
Het is nu al ruim 2 uur aan de gang met wat tussenpozen van rust. (hooguit 5 minuten)
Ik weet niet, wat ik ervan moet denken. :-\
Ze vindt het zelf ook gek, maar is niet down ofzo.
Door pallas
#1751768
hè, wat is dat nou zeg :(
Mischien toch een vorm van spierspasme? kan hetzijn dat de tumor op een zenuw drukt en dat de boel dan aan het hikken enz gaat?

Even bellen met de d.a.?
Door Ine
#1751783
Angelique schreef: :-\  Geen flauw idee :-\  Is de overkant niet thuis?
De overkant zit aan de Riviera. ;)
Ik ga morgen wel naar het ochtendspreekuur, moet toch ook bloedprikken met Kaat.
Het is nu, na wat eten, even een stukje minder.
Door Ine
#1751785
pallas schreef: hè, wat is dat nou zeg :(
Mischien toch een vorm van spierspasme? kan hetzijn dat de tumor op een zenuw drukt en dat de boel dan aan het hikken enz gaat?

Even bellen met de d.a.?
Het zit onder in haar buik. Zo'n zenuw loopt toch langs de ruggegraad?
Ik heb geen idee eigenlijk.
Ze is ook aardig dement aan het worden :-X
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1751802
mmm minder  :-\
Kan het niet zo zijn omdat haar tumor groter is dat hij tegen de longen wat drukt wat dat hoesten enzo veroorzaakt.
Door Ine
#1751946
*Dorothea* schreef: Is het een soort hik?
Ja, maar geen hele hik. Ik weet echt niet, hoe ik het anders uit kan leggen als in mijn eerste berichtje.
Het is nu een stuk minder, maar ze is wel de weg kwijt. Als ze binnen is, keft ze, dat ze moet plassen, maar als ze buiten is, doet ze niets. Is ze binnen, gebeurt hetzelfde.  :-\
Door 202Spots
#1751948
Achgossie wat zielig toch....ik hoop dat jullie alle twee 'n beetje rustig de nacht door zullen komen...
Hoop dat je morgenochtend wat meer weet meis...
Take Care..
Door Ine
#1751963
202Spots schreef: Achgossie wat zielig toch....ik hoop dat jullie alle twee 'n beetje rustig de nacht door zullen komen...
Hoop dat je morgenochtend wat meer weet meis...
Take Care..
Thanks en ja, dat hoop ik ook. Alleen heel jammer, dat Carlo nu op vakantie is :-[
Door Ine
#1752294
Nina is weer normaal.
Alleen slaapt ze heeeel erg diep.
De da kan op dit moment weinig. Als ze het weer krijgt, gelijk even bellen, is de afspraak nu.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door