Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jeanette42
#1747451
Ik vraag me dus af waarom Naturis zo goedkoop is, zowel de kvv producten als de barf producten.
Het verhaal van ze is heel mooi, maar ja als het zo goedkoop is ga ik toch twijfelen aan de kwaliteit. Stoppen ze er niet allerlei rotzooi in?
:-\
#1747510
Ik heb net even op de site naturis.be gekeken maar zo goedkoop vind ik het niet, zeker de barfprodukten niet.
De kvv is naar mijn idee normaal geprijsd, maar wat ze er allemaal in stoppen is altijd maar de vraag met kvv.
Als je zeker wil weten wat je voert, kan je beter zelf samenstellen.  :)
Door bea
#1747948
Voor de mensen die Naturis voeren aan hun hond(en):
NATURIS ROEPT EEN LOT VOEDER “DIEPVRIES” VOOR GEZELSCHAPSDIEREN TERUG

Naturis roept een lot “rauw en diepgevroren” voeder voor gezelschapsdieren terug .
Het product wordt verkocht onder de naam : “Naturis Rund/Kip Compleet”.
Het gaat enkel om producten met minimale houdbaarheidsdatum: 04-08-2011 en Keurmerk : PET100581

Tijdens een routinecontrole werd Salmonella aangetroffen. Naturis vraagt de klanten die deze producten in hun bezit hebben hetzij ze voldoende te verwarmen vooraleer ze aan hun dieren te geven, hetzij ze terug te brengen naar het verkooppunt.

Salmonella kan bij honden en katten maagdarmontsteking veroorzaken gepaard gaande met diarree. Deze dieren kunnen drager en uitscheider worden van Salmonella en op hun beurt een risico inhouden voor de omgeving (verzorger, kinderen,…) van de dieren. Ook het manipuleren van vlees besmet met Salmonella kan een risico inhouden.

Als gevolg van dit voorval zal Naturis starten met eigen controles op de aanwezigheid van Salmonella, teneinde de kwaliteit en veiligheid van de geleverde producten te garanderen.

Meer info via mail [email protected] of via telefoon 0499/176739.

Naturis BVBA
Begijnenstraat 14, 2480 Dessel, België
3 september 2010 Bron: http://www.favv.be/home-nl/
#1751219
[quote="*anna*"]
ze voegen een premix toe, hebben honden dit nu echt nodig.. ze doen hun best maar, ik hoef het niet.
http://naturis.be/index/content/section/7/46/
[/quote]

De premix is nodig om het compleet te maken. Zijn de enkelvoudige versies niet zonder premix? Mij lijkt het ook beter om voor voeding zonder premix te kiezen en zelf te zorgen voor genoeg afwisseling.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door