Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dancingdaydream
#1746977
Ik vroeg me af, hoe vaak is het nou "normaal" voor een hond om te poepen op een dag?

toen Yuun 2 keer per dag eten kreeg (ochtend en avond) poepte ze 2 keer, 1 keer vlak na het opstaan bij het ochtendrondje, en 1 keer einde van de middag of savonds laat.
Nu krijgt ze maar 1 keer per dag, savonds, te eten omdat ze steeds aan het miepen was, en ze is nu 6 maanden, dus moet 1x wel kunnen, en nu poept ze dus alleen nog maar sochtends bij het uitlaatrondje, en soms smiddags als ze het sochtends dus niet doet.
is dit normaal? Haar ontlasting is gewoon mooi stevig en donker :)
Door Migudu
#1746990
Toen Migudu nog brok kreeg, poepte hij heel veel, soms wel drie keer per wandeling.
Nu poept hij een of twee keer per dag.
Ze gaan toch sowieso minder poepen van kvv of barf?

Groetjes,
Gerda
Door TMG1961
#1747608
Pixie wordt zondag 7 maanden, toen ze nog kvv kreeg poepte ze 2 a 3 keer per dag. Nu krijgt ze volledig barf en poept ze 1 a 2 keer per dag. Vandaag nog niets gedaan. Ze krijgt 2 maal per dag te eten.
Door Fynn
#1747771
Hier krijgen ze 1x pd eten .
Fynn poept soms 3x pd maar kleine hoeveelheden,Ijuba 1x en Asani meestal 2x dus heel verschillend per hond.

Groetjes Rian
Door sandrra
#1747872
Hier 1x per dag heel soms 2x per wandeling, maar dat komt omdat ze zich dan ff geen tijd gunnen.
Soms slaan ze wel eens een dag over

Oh ja ze eten 1 x per dag, 's avonds
Laatst gewijzigd door sandrra op wo 08 sep 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Souris
#1748009
hoe langer de wandeling hoe vaker ze kakken.
De kleine hond moet alleen in de ochtend maar dan wel 2 keer achter elkaar en op lange wandelingen soms wel 4 keer. Maar dat zijn maar hele kleine drolletjes.
De grote afhankelijk van wat ie heeft gegeten de vorige dag. ALtijd in de ochtend (ze eten 1 x pd in de avond) als ie ribben heeft gehad moeten ze meer. als ze orgaan hebben gehad meestal de hele dag niet. Wsl de uitzondering op de regel dat orgaan laxeert??
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1748174
Raiko poept eigenlijk bijna nooit 1x per dag. Eigenlijk altijd wel 2 tot 3x. Maar ik heb vaak het idee dat ie niet helemaal...euh..ja hoe zal ik het zeggen uitpoept ( ::)). Soms doet ie maar één klein stukje en dan bij de volgende keer een normale hoop.
Hij krijgt twee keer per dag te eten (kvv en barf). 's Morgens een klein portie en 's avonds een grote portie.
Door Alba
#1748583
Alba poept 2 keer per dag (soms meerdere keren per wandeling, maar dan neemt ze idd de tijd gewoon niet: rennen en spelen zijn belangrijker!). Meestal 's morgens een 'normale' hoeveelheid en 's middags wat minder.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door