Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bien
#1745170
Heeft er iemand ervaring met de spullen/prijzen van Wildhandel Van der Cruijsen in Mill?
Wat valt er te halen qua spier/bot/orgaan?
Prijzen, zijn ze redelijk?

ik vind alleen meningen e.d. uit 2006... dus vraag me af of er nog mensen spullen halen en wat ze halen.

Naar mijn idee, zeg het maar als ik het mis heb, komt het wild seizoen er weer aan...
Door Decibels
#1745336
Bien schreef: Heeft er iemand ervaring met de spullen/prijzen van Wildhandel Van der Cruijsen in Mill?
Wat valt er te halen qua spier/bot/orgaan?
Prijzen, zijn ze redelijk?

ik vind alleen meningen e.d. uit 2006... dus vraag me af of er nog mensen spullen halen en wat ze halen.

Naar mijn idee, zeg het maar als ik het mis heb, komt het wild seizoen er weer aan...

hee.....de secretaris van de teckelclub heet van der Cruijsen en woont in Mill...Toeval? Je zou eens kunnen vragen aan haar.
#1745346
Decibels schreef: hee.....de secretaris van de teckelclub heet van der Cruijsen en woont in Mill...Toeval? Je zou eens kunnen vragen aan haar.
Huh dat idd toevallig. Is zij ook actief op het forum hier?
Door Decibels
#1746614
Bien schreef: Ben maar even zo brutaal geweest haar een email te sturen ..... ff afwachten dus....
Zal ze niet erg vinden....Wendela is hartstikke aardig en als ze je ergens mee kan helpen dan doet ze dat.
#1748133
Mevrouw Van der Cruijsen van de Teckelclub heeft heel snel op mijn email gereageerd.

Ze heeft zelf geen ervaring met de slachterij en weet ook niet of ze er zelf nog slachten.

De geluiden uit de omgeving zijn positief in die zin dat het bedrijf er netjes uitziet en ze landelijk leveren.

Mijn plan is deze slachterij zsm even te bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Qua afname hoeveelheid en prijs.

Iemand nog tips hoe dit te brengen zodat ik een grotere kans van slagen heb??

Ik heb nl. nog nooit hiervoor gebeld... ;-) groentje.. jaja...
#1748184
Too schreef: Volgens mij zijn ze daar echt heel vriendelijk [t zijn Brabanders ;)],
gewoon bellen en vragen of, wat en per welke hoeveelheden je  als particulier bij ze kunt kopen..
hahaha dat is precies wat mijn vriend ook altijd zegt over brabo's ;-)

als het allemaal meezit ga ik ze morgen tussen de middag ff bellen!

Wordt vervolgd....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door