Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1745945
Ik moet Migudu homeopatische medicijnen geven, dit mag op een klein tussendoortje.
Is er ook supermarktworst die eventueel daarvoor geschikt is??
Of iets anders?

Groetjes,
Gerda
Door charmed
#1745987
Ik heb altijd geleerd dat ze er niet bij mogen eten, druppels een half uur voor het eten, granules 1 uur er voor en 1 uur erna niets te eten geven  :-\ Sommige druppels mag je met een beetje melk in de bek spuiten, zodat de sterke smaak een beetje wegvalt, maar lang niet alles. Hier gaan druppels als dat nodig is in een spuitje en dat wordt in de bek gespoten. Granules laat ik gewoon achter op de tong vallen.
Door Migudu
#1745990
charmed schreef: Ik heb altijd geleerd dat ze er niet bij mogen eten, druppels een half uur voor het eten, granules 1 uur er voor en 1 uur erna niets te eten geven  :-\ Sommige druppels mag je met een beetje melk in de bek spuiten, zodat de sterke smaak een beetje wegvalt, maar lang niet alles. Hier gaan druppels als dat nodig is in een spuitje en dat wordt in de bek gespoten. Granules laat ik gewoon achter op de tong vallen.
Bij de omschrijving stond dat het mocht..dus daar ga ik dan maar van uit.. ;)

Groetjes,
Gerda
Door ivan
#1746027
Ik weet niet of je druppels hebt, maar hier nemen ze die alleen zonder problemen als ik ze op een stukje brood druppel,
wel 1 uur voor of na het eten,
Door Migudu
#1746032
Ja, ik laat minstens een uur tussen medicatie en eten.
Brood werkt hier ook wel, maar ik heb begrepen dat het niet echt goed is, maar ach...zo'n klein stukje.
Ga het gehakt ook proberen!

Groetjes,
Gerda
Door **Jolanda**
#1746036
En een klein stukje brood is niet goed vanwegen de granen?
Geloof me dat er hier op BP genoeg mensen zijn die hun hond wel eens iets geven wat niet-barf-verantwoord is ;) Brokjes als beloning, frolic als beloning en een hondenkoekje van een andere hondeneigenaar gaan er ook wel eens in bij een barfende hond hoor ;)
Dus dat kleine stukje brood op een dag is heus geen ramp ;)
Door Migudu
#1746278
Jol schreef: En een klein stukje brood is niet goed vanwegen de granen?
Geloof me dat er hier op BP genoeg mensen zijn die hun hond wel eens iets geven wat niet-barf-verantwoord is ;) Brokjes als beloning, frolic als beloning en een hondenkoekje van een andere hondeneigenaar gaan er ook wel eens in bij een barfende hond hoor ;)
Dus dat kleine stukje brood op een dag is heus geen ramp ;)
Je hebt helemaal gelijk, Jol!!

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1746497
Hier ook op een stukje brood. Of pilletjes door een stukje leverworst.
Krijgen ze echt langere tijd druppels of pillen, dan doe ik dat door een beetje kvv of gemalen spul.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door