Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#1743538
Frank heeft een zware AB kuur. Nu geef ik hem daar van die nepyakult bij van de aldi. Zit geen suiker in. Is dat een goede vorm van probiotica?
Normaal reageert hij niet heftig op deze AB pillen.

groetjes van Hanna.
Door Fido
#1744137
hannabelgje schreef: Frank heeft een zware AB kuur. Nu geef ik hem daar van die nepyakult bij van de aldi. Zit geen suiker in. Is dat een goede vorm van probiotica?
Normaal reageert hij niet heftig op deze AB pillen.

groetjes van Hanna.
Nee. Er zijn betere alternatieven. Er zijn meerdere topics hierover, misschien even de zoekmachine gebruiken.
Door Lizzy
#1744302
hannabelgje schreef: Frank heeft een zware AB kuur. Nu geef ik hem daar van die nepyakult bij van de aldi. Zit geen suiker in. Is dat een goede vorm van probiotica?
Normaal reageert hij niet heftig op deze AB pillen.

groetjes van Hanna.
Volgens mij zit er zoetstof in deze probiotica-melk en dat zou ik niet geven. Ik vind de Acidophilus van Akropharma beter. Of die van Vitotaal. Of van Solgar maar die is ergggg duur.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1744640
ik heb voor de dames vitotaal gehaald die hebben geen smaakje en die eten ze wel door t vlees
deze heb ik bij de tuinen in weert gehaald
Door hannabelgje
#1744718
Ok ik ga morgen bij de tuinen kijken voor andere probiotica. Ze vinden deze wel heeeeel erg lekker.

groetjes van Hanna.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door