Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1744193
alle 3 zijn ze aan het overgeven en aan de diarree...
zimba al bijna een week, vince vanaf gisteren en vannacht begon gentle mee te doen.....
heel gezellie....
Door pallas
#1744201
vanaalst schreef: alle 3 zijn ze aan het overgeven en aan de diarree...
zimba al bijna een week, vince vanaf gisteren en vannacht begon gentle mee te doen.....
heel gezellie....

Daarna bij alle drie een reiningskuur erin en dan zijn ze he-le-maal schoon (en je huisje ook denk ik :P)


sterkte met je mannen. :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1744210
die reinigings kuur was ik begin van de week mee begonnen, dacht dat daardoor zimba aan de spuit ging maar nu ze het alle 3 hebben.....
kan ik nu beter stoppen met clorella of juist doorgaan?
Door Nadia
#1744290
Ahh nu heb ik antwoord op mn 'spuitende mannen' .

Wat vervelend.. Kain is ook al een week aan de dunne ??? Virusje wellicht??

Wat voor reinigingskuur hebben jullie het over?? Wat is het? Waar krijg ik het en hoe werkt het?
Door pallas
#1744406
vanaalst schreef: die reinigings kuur was ik begin van de week mee begonnen, dacht dat daardoor zimba aan de spuit ging maar nu ze het alle 3 hebben.....
kan ik nu beter stoppen met clorella of juist doorgaan?
Zoveel geef je ze toch nog niet? 1/2 theelepel per dag toch?
Ik zou gewoon doorgaan :)
Door pallas
#1744446
vanaalst schreef: 1 dessertlepel per dag, hebben ze net ook weer gehad..
Nou, kijk gewoon hoe ze het ermee doen. Blijven ze verder fief dan kan het wel hoor en anders doe je de helft minderen :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1744694
ik weet het niet hoor, gaf eerst enkel zimba dat spul en bij hem gingen alle trossen los..
3 dagen daarna de andere 2 en die gingen ook lekker.... :-\
maar ze zijn totaal niet ziek, ze bruisen van energie en zien overal de lol van in!!!
vanaf vanmiddag geen gespuug en diarree meer....
zou het toch van de chlorella zijn?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1745813
nog steeds geen goede ontlasting, zouden wel weer eens een nachtje door willen slapen..
het is drab, stoppen met chlorella of gewoon doorgaan?
Door *Natasja*
#1745814
vanaalst schreef: nog steeds geen goede ontlasting, zouden wel weer eens een nachtje door willen slapen..
het is drab, stoppen met chlorella of gewoon doorgaan?
Heb je al geprobeerd om de dosering te minderen?
Door Lizzy
#1745818
Heb je de chlorella langzaam opgebouwd? Het kan best van de chlorella zijn hoor. Ik zou even stoppen. En dan over een paar dagen weer beginnen maar dan wel met een veel lagere dosering en dat weer langzaam opbouwen. Het kan ook een virusje zijn, ik hoor ook hier veel mensen klagen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door