Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1744107
Sinds een dikke week wil nova eigenlijk niks of maar heel weinig eten :-\
Ze slikt veel,   maakt veel speeksel aan en likt haar mond
Omdat Nova een artrose elleboog heeft, krijgt ze hiervoor med.
1x1 rimadil per dag , verder wat van Heel, glucosamines , puur artro  en visolie.
Vrijdag al naar de DA geweest, en die adviseerde om even niks te supplementeren .
Buik voelde goed en soepel, longen niks geks te horen. Verder geen aanknopingspunten.  Temp. wel 39.6, maar wrs.  door spreekkamerstress. ::) Later op de avond was de temp. idd gezakt. :)
Ik heb de hele handel al weggelaten, omdat misschien daar de oorzaak zat.
Maar daar zit het duidelijk ook niet. :-\
Haar lekkerste barfvleesjes draait ze nog steeds de kop vanaf.
Nova is niet echt passief, maar is wel wat matjes. :-\
Berners die niet willen eten  zijn echt zieke berners :-\
Maandag maar terug voor bloedprikken en urine controle, met mn meisje is ergens wat mis... :'(
Bah, ik zit er echt over in. :-\
Laatst gewijzigd door nova op di 07 sep 2010, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door moniqueo
#1744199
Wat een zorgen toch :(
Ze is duidelijk misselijk,maar wat is de oorzaak? Hopelijk weet je morgen
meer en valt het mee.
Zal duimen voor jullie :-*
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1744216
Ik begrijp dat je ook de Rimadyl hebt gestopt, als je zegt dat je met alles bent gestopt?
Mijn vorige hond werd erg misselijk van Rimadyl, het speeksel droop uit haar bek.
Als er irritatie in de maag is ontstaan heeft dat wel even tijd nodig om te herstellen nadat je gestopt bent.
Door **Jolanda**
#1744256
Ach sh*t Miet, we dachten nog dat het aan de medicijnen lag :-\ Balen zeg dat het dat niet is!
Ik hoop maar dat het niks ernstigs is! Misschien dat de medicijnen even moeten 'uitwerken'?
He bah, ik baal met je mee hoor!

Ik zou je graag advies willen geven in de vorm van 'probeer dit of dat eens' maar ik zou écht niet weten wat hoor. :(
Net zo min dat ik enig idee heb wat het wel zou kunnen zijn.

Arme Nova :( Geef haar maar een dikke knuffel van de kids en mij.
En deze zijn voor jou
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door mcSnurk
#1744275
als de maag geirriteerd is door de medicijnen duurd het wel effe voor dat weg is, kan dus toch best daasrdoor komen.
Beterschap voor Nova!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door nova
#1744279
*Dorothea* schreef: Ben je ook gestopt met de rimadyl?
ja, ze krijgt geen rimadyl meer
Ze heeft een week ong. slechts 1 tabl. per dag gehad, daarvoor 1,5 tabl previcox per dag gedurende 1 week.
Meer dan dat uit het reguliere cirquit  heeft ze niet gehad
Door Nadia
#1744288
Sjit zeg.. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.. Of nuttige tips.. Alleen heeeeel veel sterkte gewenst ! Voor jou EN voor Nova!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door