Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1742684
Echt goedkoop vlees vind je alleen in de aanbiedingsschappen, denk ik; ik bestel het deels bij barfleveranciers, en deels neem ik aanbiedingen uit de supermarkt mee, of liever gezegd, de verpakkingen die zijn afgeprijsd omdat het product de tht-datum heeft bereikt. Dat is voor honden nog prima geschikt, die houden wel van een beetje rijp! :D
#1742686
Je kan hier kijken ,en dan bedrijven opbellen want de prijzen staan niet overal meer bij.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 825.0.html

verder staat er vaak een aanbieding bij vraag en antwoord,dan kan je met andere mee bestellen.
Bijvoorbeeld lupa/herby/Richard.

Clazing is weer goedkoop met kip.

Verder op de markt kan je vaak goedkoop je vlees/kip halen.

Opletten bij de supermarkten met aanbiedingen,als er een winkel is met een mooie aanbieding gehakt dan ga ik vragen of het ongemalen mag en dat doen de meeste ook wel.
#1743690
minoes schreef: heb me adresje gevonden hoor voor me vlees te halen dus ik kan beginnen met een menu samen te stellen.
jullie zien het vanzelf voorbij komen.
nog geen 5 km van me vandaan en via hier gevonden met link.
Noohhh..daar kun je wandelend naar toe met twee AH tasjes onder de arm... ;D ;D

Groetjes,
Gerda
#1743847
Ben vandaag wezen shoppen bij de Makro. Had ongeveer 13 kilo vlees en was zo'n 85 E. kwijt, incl. BTW. Ik had:
- 1 heel mooi kipje 1200 gr, prijs per stuk 2,50
- 1 lamsschouder 5,56, prijs per kg 6,25
- 1 lamsbout met been 14,68, prijs per kg 9,85 (bot heb ik er uit gesneden als kluifbot)
- 1 kalfstong 4, 92, per kg 6,30
- 4 kwartels 5,50, 1,38 per stuk
- eendenbout 4,52, per kg 6,95
- mergpijpen met heel veel vlees 9,88, per kg 4,95
- jodenhaas 13,21, per kg 12,70 (ik ken het niet, maar het is rundvlees, biefstuk volgens mij) dat was 26,42 maar het was bijna over datum, dus het was nu voor de helft
En dan nog:
- kilo hele makrelen 5,18, per kilo 4,55
- kilo sardines 4,28, per kg 3,75
- 1,5 kilo zalmkoppen en staarten 1,44, per kilo 1,00
En nog 3,5 kilo paardenribeye 9,56, per kg 3,65

prijzen per kilo zijn exclusief BTW (6%), het totaalbedrag is inclusief. Wat vinden jullie, heb ik te veel betaald?

En nu maar hopen dat het hondje het allemaal lust........
#1743851
Uhhhm  ;) voor 'mensenvlees' is t niet  erg duur maar als je t hele jaar door honden voor deze bedragen gaat voeren...

Heb je a; s op de sites van de versvoer leveranciers gekeken... voor gemiddeld 3 euro/kg hoef je helemaal niet ingewikkeld te doen

Met een beetje puzzelen en wat vriesruimte... is 2euro/kg goed te doen
Laatst gewijzigd door Too op za 04 sep 2010, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door