Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#1739970
Pixie zit nu ruim 5-6 weken op KVV en af en toe Barf. Na deze week is de KVV op en krijgt ze volledig Barf. Nu heeft ze al een week of 3 regelmatig van die groenige smurrie in de ooghoeken zitten. Vraag me nu af of dit is van het ontgiften of misschien toch iets anders. Ze heeft het aan beide ogen. Verder heeft ze er geen last van. Kijk regelmatig of ze er last van heeft en verwijder het dan ook direct.
Door Lizzy
#1739991
Dat kan, dat het van het ontgiften is. Maar het kan ook een oogontstekingkje zijn. Ik vind de oogdruppels van Similasan nr 2 altijd goed helpen.
Door TMG1961
#1739997
Lizzy schreef: Dat kan, dat het van het ontgiften is. Maar het kan ook een oogontstekingkje zijn. Ik vind de oogdruppels van Similasan nr 2 altijd goed helpen.
Waar krijg je die? Gewoon bij de drogist?
Door Lizzy
#1739999
TMG1961 schreef: Waar krijg je die? Gewoon bij de drogist?
Ja, gewoon bij de drogist. Ze hebben flesjes en pipetjes. Ik vind die laatste handiger. Want meestal is met een paar dagen druppelen de ontsteking weg en zit je met een open flesje dat je na 2 weken kan weggooien.
Door TMG1961
#1740000
Lizzy schreef: Ja, gewoon bij de drogist. Ze hebben flesjes en pipetjes. Ik vind die laatste handiger.
Bedankt, heb het opgeschreven. Moet zo meteen toch even weg en dan haal ik het gelijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door