Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Migudu
#1739615
Een van mijn Coons (5 jaar) heeft sinds gisteren erge stinkpoep, diarree-achtig.
Het is niet echt diarree, het eerste gedeelte is goed en het laatste stuk is breiig.
Hij poept een keer per dag, oogt niet ziek, maar ik moet wel steeds zijn broek nu schoonmaken.

Wat kan ik het beste doen?

Groetjes,
Gerda
Door Limpy
#1739668
Kan hij de tuin uit bij jou en elders stiekem mee eten? Bv brokjes? Dat zou evt de rare stinkpoep kunnen verklaren...
Door Migudu
#1739670
Nou ..ahum...ze krijgen nog brok...
Maar iets vreemds eten, nee, niet dat ik weet...

Groetjes,
Gerda
Door Limpy
#1739678
Oeps....mijn fout want heb vleesmonsters hier...toch is mijn gedachte dan nog steeds iets "raars" gegeten wat verkeerd gevallen is...

(ik vergeet soms dat niet alle kattige huisgenoten van vershonden ook blieven te barfen  ;D)
Door Migudu
#1739720
Oh hou op schei uit, van alles geprobeerd.
Ze motten het niet...dan wordt het dure business..
Misschien probeer ik het nog wel een keer.
Woody heeft wel de gevoeligste darmen van het kwartet..tjonge wat een ruft kwam daar van af!!! ::)

Groetjes
Gerda
Door Limpy
#1739737
Tadaaa....kat met gevoelige darmen... heeft hij niet stiekem wat van migudu gebietst en dat die daar van aan de race is?
Door Migudu
#1739752
Dat heb ik niet gezien...kan natuurlijk wel..
Gewoon even aankijken en niets geven?

Groetjes,
Gerda
Door Limpy
#1739768
Zorg iig dat hij genoeg drinkt zolang hij wat dunner poept, kijk het nog een dagje aan en ga vooral op je gevoel af: is hij verder wel tierig of is hij sipjes?
Bij het eerste kan je nog effe aankijken, zodra hij sippig wordt evt DA bellen ivm uitdrogen (vandaar wateropname in de gaten houden)
Door Migudu
#1740307
Weeknogniet, hij kakt altijd 's avonds.... ;D ;D
Maar hij oogt heel gewoon, drinkt, eet en is vrolijk..

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door