Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mysmoothcollies
#1735110
Zijn er merken KVV zonder (lams)pens....volgens mij heb ik nu eindelijk door waar mijn jongste hond allergies voor is namelijk. Ik dacht dat Tinlo Barf zonder pens was/is maar pen er niet zeker meer van. :-\ Kan natuurlijk de fabrikant fff mailen, maar misschien weet iemand het zo, liefst ben ik niet afhankelijk van 1 merk nl. Bedankt alvast.
Door anne-rené
#1736010
Ik gebruik haaksbarf en volgens mij zit er alleen in lam , lamspens.
In de rest zit alleen het dier wat er op de verpakking staat.

Mirre staat er nu op en ik ben er zéér over tevreden! Het enige ellendige is dat het duurder is dan de andere KVV's.
Ze hebben een enorme prijsstijging gekregen i.v.m. BTW verhoging. Maar ja Mirre eet 250 gram, ik heb het naar beneden gezet, dus haal 4 maaltijden uit een rol.
Door Bien
#1736144
ben inmiddels over naar barf maar wellicht kun je natudog een benaderen en maken ze het speciaal voor je... maar als er genoeg andere keus is, kun je die beter eerst proberen.

Succes ;-)
Door miik
#1736270
[quote="mysmoothcollies"]
Bedankt voor alle reacties, het betreft een allergie voor runder en lamspens.
[/quote]

Misschien dat katten KVV dan de beste optie is, daar zit geen pens in.
Door Alba
#1738436
Ik sprak gisteren in Rotterdam de mevrouw van Tinlo, ze vertelde me dat alleen de Natuurlijk-versie pens bevat. De andere smaken zou je dus kunnen geven.
Door mysmoothcollies
#1738642
[quote="Alba"]
Ik sprak gisteren in Rotterdam de mevrouw van Tinlo, ze vertelde me dat alleen de Natuurlijk-versie pens bevat. De andere smaken zou je dus kunnen geven.
[/quote]

Okay! Dank je wel! Dan krijgt mijn andere hond die gewoon denk ik.
Gebruikersavatar
Door Madelief.
#1740106
En KIVO heeft een kip-compleet variant, en een Kip-vis variant. Die zijn pens (rund) vrij.
Als je erom vraagt kan hij speciaal voor je draaien. Lotgering ook (een complete versei met paard bijvoorbeeld), maar beiden hebben meestal wel wat in voorraad.

Ik geef geen (tot nauwelijks) kvv meer, maar heb me er wel in verdiept omdat één van mijn honden niet tegen rund kan. Succes met het vinden van een oplossing!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door