Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#1731302
Een maand of 3 geleden ben ik met boomer bij de da geweest omdat hij futloos was en er gewoon niet veel energie meer in zat.
Hij is helemaal onderzocht maar ze konden niet echt iets vinden,alleen in zn rug zat wat vast en daar kreeg hij pijnstillers en ontstekingsremmers voor.
Hij heeft een soort "oppep" spuitje gehad en boomertje was weer helemaal boomer zoals we gewend zijn.
Stuiterdestuiter piepen janken omhoog springen en heel erg enthousiast zo behoort hij te zijn.
De laatste dagen zakt dat steeds weer meer af en nu ligt hij alleen nog te slapen en loopt wat heen en weer,drinken doet hij veel minder (wel voldoende nog) en eten gaat ook niet meer van harte.
Tijdens de wandeling is het wel gewoon zoals anders,alleen snuffelt hij behoorlijk meer dan anders.
Morgen wil ik wel graag even contact opnemen met de da maar zou ook graag jullie meningen willen horen of evt adviezen.
Er spoken namelijk 2 dingen door mn hoofd: echte ouderdom wat nu gewoon echt tevoorschijn komt of en het klinkt misschien gek maar evt loopse teefjes?(ivm dat snuffelen)
Toen ik de laatste keer bij mn da was dacht ze dat het kwam omdat hij net weer op de phenoral stond maar dat staat hij nu al weer een tijd dus dat kan het niet zijn lijkt me.
Weet iemand iets?
Voel me er echt niet fijn bij dat mn hondje zich niet happy voelt  :(
Door charmed
#1731438
Hier is de ervaring, honden die ouder worden gaan meer snuffelen en minder goed luisteren. Dit is vaak doordat ze wat meer pijn hebben. Je zou kunnen laten kijken of er echt niets anders aan de hand is. Dat vele slapen hoort er wel bij, maar dat sluipt er meestal langzaam in.
Door danou2004
#1731454
Het is alleen zo jammer dat ik niet precies weet hoe oud dat hij is.
Toen ik hem kreeg werd er gezegd dat hij een jaar of 6 was maar hij bleek al veel ouder volgens mijn da.
Hij zou nu een jaar of 11 zijn.
Morgen ga ik wel even bellen,ik weet dat een hond ouder word en er een dag komt dat je afscheid moet nemen maar nu gewoon nog niet!!alleen de gedachte al doet me al vreselijk veel pijn..
Hoop morgen meer te weten te komen
Door danou2004
#1731508
MarijeEnBoomer schreef: Wat is Boomer?! Danou is een ier toch?! Maar meen me te herinneren dat Boomer een kruising is.
klopt boomer is een kruising met iets van een spaniel maar het precies voor kruising is weet ik niet
Door danou2004
#1741284
Volgens mij heb ik een wonder hond,dagenlang totaal geen fut meer,niks eten en heel stilletjes..
Kom ik de volgende dag beneden is hij helemaal vrolijk en hyper alsof er nooit wat gebeurd is!
We wachten weer af en zien wel wat de tijd brengt.
De da is nog snel genoeg gebeld maar zolang hij zich goed voelt maak ik me geen zorgen  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door