Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karenM
#1728856
>:( Ben vanmiddag met de mannen lekker wezen lopen in de bossen rond Austerlitz, ben ik op een gegeven moment Vesta even kwijt. Ik roepen, nee hoor, geen reactie. Loop ik terug, staat hij bij een verlaten huisje iets te vreten >:(. Uit een emmer... grrrr... is het frituurvet!!!
En zo te zien had hij er al het nodige uit...
Hij heeft na zo'n 2 uur al het nodige uit gebraakt, een uurtje geleden een boel spuitpoep. En hij heeft dorst, vreselijke dorst. Hij voelt zich duidelijk niet lekker, maar ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. De rottigheid moet er wel uit natuurlijk, maar hebben jullie nog tips?
Het wordt een nachtje bank-slapen ben ik bang...
Dat vreten wordt zijn dood nog eens!
Door Sella
#1728865
In de bar had Tiny haar hond het gedaan en dezelfde symptomen.
Die is na 2 dagen weer opgeknapt.
Ik zou haar goed in de gaten houden.
Ik zou niets willen gebruiken dat het in het lichaam houdt en ja vet laxeert als een idioot dus van de spuitpoep krijg je ook nog eens dorst.
Wordt ze sloom zou ik zelf toch even de dierenarts contacten.

Veel sterkte en als het voorbij is de boel ondersteunen met probiotica en even licht verteerbaar voeren.
Er spoelt ook een hoop goede bactierietjes eruit.
Het is een goed purgeermiddel zoals dat heet :-X
Door 202Spots
#1728889
Goed in de gaten houden...als ie blijf spugen en diarree heeft en met gebogen rug gaat lopen
dan gelijk naar de DA.
De pancreas kan niet tegen TEveel vet en kan aardige pijn veroorzaken en schade doen.
Success...
Door Lizzy
#1728916
Je kunt weinig doen. Het heeft nu ook geen zin meer om naar de DA te gaan voor een braakprik. Dus ik zou hem goed in de gaten houden en tegen de misselijkheid wat Okugest geven.
Door karenM
#1728962
we zijn de nacht aardig door gekomen, hij heeft nog een keer flink diarree gehad, maar voelt zich duidelijk een stuk beter... :) Vandaag nog maar even vasten tot ik zeker weet dat hij alles kwijt is. Okugest heb ik hem gisteravond laat nog gegeven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door