Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lonaa
#1728569
Even een paar vraagjes. Sinds ik op barfplaats rondkijk zag ik dat veel mensen hun barf bij Lupa bestellen.
3 dagen geleden heb ik maar eens een belletje gedaan naar Lupa, want m'n vriezer was leeg. Gelijk een bestelling geplaatst (via de mail) en daarna niks meer terug gehoord..
Ook de telefoon wordt niet opgenomen in het weekend?

Is dat, naar jullie ervaring, normaal?
Door Migudu
#1728592
Zijn ze misschien op vakantie?

Lupa is een prima leverancier, en volgens mij denken de meesten daar wel zo over.

Groetjes,
Gerda
Door Bosliefje
#1728602
Zij reageert op mijn mails bijna altijd dezelfde dag nog. Ik zou dus even mailen.
Door cindy5409
#1728609
Ik heb er nog niks besteld maar wel een paar vragen gemaild en had hier dezelfde dag nog antwoord op.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1728709
Oh vreemd idd, meestal maild Jolanda heel snel terug.
Ik zou ook voor de zekerheid even nog een mailtje sturen.
Miss is ze erg druk en duurt het even wat langer.
Door Cindy de Wolf
#1728715
[quote="Lonaa"]
Even een paar vraagjes. Sinds ik op barfplaats rondkijk zag ik dat veel mensen hun barf bij Lupa bestellen.
3 dagen geleden heb ik maar eens een belletje gedaan naar Lupa, want m'n vriezer was leeg. Gelijk een bestelling geplaatst (via de mail) en daarna niks meer terug gehoord..
Ook de telefoon wordt niet opgenomen in het weekend?

Is dat, naar jullie ervaring, normaal?
[/quote]

Lupa is een prima leverancier en service en beantwoording van mails zijn meer dan goed.
Dat een leverancier zijn/haar telefoon uit heeft staan in het weekend lijkt mij meer dan normaal. Deze mensen hebben tenslotte ook recht op wat quality time met partner/vrienden/kennissen of gewoon vrij.
Door hannabelgje
#1728754
Ben er afgelopen vrijdag nog geweest, ze waren er gewoon. Soms zien ze mailtjes over het hoofd. als ik binnen een dag geen reactie heb, mail ik altijd nog een keertje. Dat werkt prima.

groetjes van Hanna.
Door Lonaa
#1728982
Heb er aan de telefoon gehad. Mailtje was er idd "tussendoorgeglipt"

Kan gebeuren, geen probleem :) Levering komt waarschijnlijk morgen dus alles opgelost. :)
Door Bonny
#1729493
ik wil binnenkort ook bij lupa bestellen, ben niet echt tevreden meer bij Herby, bijna alles is gemalen.Wat ik wel gemakkelijk vindt bij herby is, dat je aan kunt klikken wat je nodig hebt. Hoe is dit bij lupa? Moet ik alles doorbellen of mailen?
Door hannabelgje
#1729605
Ik mail het inderdaad altijd even door. Ooit als het haast heeft dan bel ik ook nog even om te laten weten dat ik een bestelling doorgemaild heb.

groetjes van Hanna.
Gebruikersavatar
Door choopy
#1730789
Hier wordt ook gemaild.
Als ik een verzameltopic maak, dan verzamel ik alles en gaat dat in 1 grote mail naar Lupa.
Grotere bestellingen moeten wel wat eerder de deur uit, liefst 2 weken van te voren..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door