Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#1727531
nou ja zeg, huff, puff, blaas, wat ik nou weer heb in huis. Sam van mijn zus logeerd hier terwijl zij op vakantie is, hij had voordat hij hier kwam een aantal bezoeken aan de da gehad in verband met zijn pijnlijke been(en) hij heeft toen een keer een pijnstiller als spuit gehad, tussen zijn schouder bladen, volgens mij gewoon lekker vol in de vetlaag die hij daar heb, dat is gaan ontsteken, heeft hij een ab kuur voor gehad, ging daarna nog meer ontsteken, toen nog een ab kuur, en volgens mij door da opgen gemaakt (absces) ok tot hier gaat het goed, nu is hij al een week bij mij, gat tussen schouder bladen heb ik gepoetst en soort van open gehouden, tenminste, het is wel open, maar in het midden leek er wel een korstje, nu net even flink geboend, en ook al twee dagen peroxide er op, bruisd maar hij reageerd niet, dus, ik ben maar iets meer assertief gaan porren in de wond, vondt de korst zo zwart, hij reageerde helemaal niet, dus ik dacht, weet je wat, ik pak een (pincet) en verwijder gewoon de korstje, dan is het weer open, nou, ik plukten zo stukken dood vlees (zwart) uit de gat, ik heb ook met een stukje watten en gaasje met pincet in wond gewroet, schoon gemaakt, nog steeds reageerd hij nauwelijks, ik heb met een sterk licht gekeken, het is nog steeds niet helemaal rood en bloedend, maar voor vandaag vindt ik het ok, heb het nog eens gespoeld met peroxide, morgen poging twee om het echt goed schoon te krijgen, hij vindt mij nog steeds geweldig, ondanks dat ik tot een centimeter onder zijn huid heb lopen porren, en vooral niet al te zacht :o
Door henneke
#1727534
in dood vlees zit geen gevoel als je op de goede lagen komt zal het wel pijn gaan doen maar ik denk maandag naar de DA wel een strak plan is  ;)
Door Bandji
#1728411
yag wat een verhaal maar als ik jou was zou ik direct stoppen met watten erin te wroeten dit laat namelijk draaitjes achter en wat de andere al aangeven Maandag direct een ritje naar je eigen da.....
Door Sella
#1728419
Pff ik zou ook niet met watten in de wond poeren, wel met een steriel gaasje, dat laat minder vezels los.
ik zou het voor nu met rust laten en morgenochtend met de da overleggen.

als je honingzalf in huis hebt?
Of een goede kwaliteit honing?
Dan zou je dat nog kunnen proberen.
Door conleeuw
#1728800
nou, ik heb het nogmaals schoongemaakt, en nog steeds is het niet helemaal goed, morgen ochtend vroeg nog een keer kijken en dan maar naar de da, ga ik toch morgen langs, dus kan hij meteen kijken naar de gat.
Door conleeuw
#1730447
Gister heeft de dierenarts zijn blik er op geworpen en vindt het al aardig er uitzien, ik mag doorgaan met schoonhouden en schoonmaken, en indien het niet beter wordt ga ik later in de week nog eens langs, hij was niet ontevreden ;) het wordt nog wel eens wat met mij.
Sam heeft er nog steeds niet veel last van :P
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1730453
Jeetje dr. Connie, ik lees het nu pas. Wat ben jij toch goed voor je logeerhondjes.  :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1730729
conleeuw schreef: Gister heeft de dierenarts zijn blik er op geworpen en vindt het al aardig er uitzien, ik mag doorgaan met schoonhouden en schoonmaken, en indien het niet beter wordt ga ik later in de week nog eens langs, hij was niet ontevreden ;) het wordt nog wel eens wat met mij.
Sam heeft er nog steeds niet veel last van :P
Dat was al zo hoor, maar dat wisten wij allang!  ;)  :-*

Sterkte met Sam, fijn dat hij er geen last van heeft.
Door Lizzy
#1731053
conleeuw schreef: Gister heeft de dierenarts zijn blik er op geworpen en vindt het al aardig er uitzien, ik mag doorgaan met schoonhouden en schoonmaken, en indien het niet beter wordt ga ik later in de week nog eens langs, hij was niet ontevreden ;) het wordt nog wel eens wat met mij.
Sam heeft er nog steeds niet veel last van :P
Goeeed! Je bent gewoon een super-verpleegster :biggrin2: :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door