Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door oukje
#170950
Hallo
mijn honden teckel India van anderhalf en poedel Joep van 11 jaar krijgen s'ochtends Denkadogbrokken en s'middags Royalcanin brokjes, ze doen het prima daarop en soms krijgen ze Rodi pens.
Door Peet
#171259
[quote="oukje"]
Hallo
mijn honden teckel India van anderhalf en poedel Joep van 11 jaar krijgen s'ochtends Denkadogbrokken en s'middags Royalcanin brokjes, ze doen het prima daarop en soms krijgen ze Rodi pens.
[/quote]

Dus???? ??? ::)
Door Ollie
#172229
[quote="oukje"]
hoezo dus er werd gevraagd wat mijn honden eten!!!!!!! zo dus dit dus!
[/quote]

Uuuh ??? Ik kan niet vinden wie jou dat gevraagt heeft! ???
Door oukje
#172780
ja moeilijk he het onderwerp is MENU VAN MIJN HOND en dit is het menu van mijn honden, snap je het nu?
Door Francisca
#172787
Nee hoor, niet moeilijk. Misschien moet je de topic nog maar eens goed lezen Oukje!! Het gaat over het menu van de hond van Danique. ;D ;)
Laatst gewijzigd door Francisca op do 23 sep 2004, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#172789
oukje schreef: Hallo
mijn honden teckel India van anderhalf en poedel Joep van 11 jaar krijgen s'ochtends Denkadogbrokken en s'middags Royalcanin brokjes, ze doen het prima daarop en soms krijgen ze Rodi pens.
ja moeilijk he het onderwerp is MENU VAN MIJN HOND en dit is het menu van mijn honden, snap je het nu?
Hoi Oukje,
De hele categorie heet "Hoe ziet jouw menu eruit?" en vaak plaatsen mensen dan een topic waarin ze vertellen wat het menu van hun hond is, waarna er dan reacties, adviezen, commentaren etc volgen.
Meestal opent iemand die wil vertellen wat zijn/haar hond eet een nieuw topic zodat het een beetje overzichtelijk blijft wie warrop commentaar levert. je hebt nu een berichtje gepost met jouw menu midden in het topic van Danique, vandaar waarschijnlijk het verbaasde commentaar.
Misschien is het handig om je eigen topic te openen?
Mag ik dan meteen vragen waarom je 2 verschillende brokken voert en of je al wat meer op de site gelezen hebt over wat wij hier de beste manier van voeren vinden?
groetjes Eva en Chooky
Laatst gewijzigd door chooky op do 23 sep 2004, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#172823
[quote="oukje"]
ja moeilijk he het onderwerp is MENU VAN MIJN HOND en dit is het menu van mijn honden, snap je het nu?
[/quote]

::)Ik denk dat jij het niet helemaal snapt!
Door oukje
#173264
ok ik snap het ik zal in het vervolg mijn commentaar voor me houden, en zelf een onderwerp beginnen.
Gebruikersavatar
Door chooky
#173699
[quote="oukje"]
ok ik snap het ik zal in het vervolg mijn commentaar voor me houden, en zelf een onderwerp beginnen.
[/quote]

huh?
Was jouw eerste berichtje dan bedoeld als commentaar? Ik dacht dat je antwoord gaf op de vraag wat je honden eten. Commentaar op wat anderen schrijven is juist wel gewenst hoor :D
Ik hoop dat je mijn vorige berichtje niet verkeerd begrepen hebt. was aardig bedoeld hoor :-*
Door oukje
#174674
hoi chooky
ik dacht dat sommige mensen het niks vonden over dat ik alleen maar vertelde dat mijn honden het prima doen met het eten wat ze krijgen, geen jeuk en dergelijke. ik ben blij dat mijn honden het goed doen en ik vind het erg sneu voor andere mensen die wel problemen hebben met hun honden.
Door Lizzy
#174679
Oukje, ik heb jouw tekst over wat jij je hond voert uit het onderwerp van Danique gehaald. Zo. Nu heb jij je eigen onderwerp ;).

Overigens vraag ik mij af of het jou helemaal duidelijk is dat je op een rauw/versvoer forum zit....?
Door Jacqueline74
#174681
Onze hond had op zich ook geen probleem met het eten van alleen maar brokken :)maar wij hebben gemerkt sinds wij hem kvv geven hij dit toch veeeeeeeeeel lekkerder vind ;D. En als je op deze site de verhalen leest is het misschien ook wel begrijpelijk 8). Ga maar eens lezen wat er allemaal in die brokken meut zit dan wordt je toch niet echt vrolijk :(.

Wij willen tenslotte allemaal het beste voor onze honden en dat is naar ons inzien toch geen brok ????

Jacqueline
Door Lupa
#174822
[quote="oukje"]
hoi chooky
ik dacht dat sommige mensen het niks vonden over dat ik alleen maar vertelde dat mijn honden het prima doen met het eten wat ze krijgen, geen jeuk en dergelijke. ik ben blij dat mijn honden het goed doen en ik vind het erg sneu voor andere mensen die wel problemen hebben met hun honden.
[/quote]
overstappen op vers hoeft niet perse door gezondheid problemen te gebeuren.
dat was bij ons niet aan de orde, maar ik ben overgestapt omdat ik mijn honden meer wilde biden dan alleen een austronaute voer.
Dus ook om je honden een plezier te doen kun je over stappen
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door