Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Danique
#172221
Jade is degene met jeuk; wat ik heb begrepen kan ze als tussendoor wel biogarde en gedroogde pensstaafjes mag hebben klopt dat ???
Laatst gewijzigd door Danique op wo 22 sep 2004, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#172508
[quote="Danique"]
Jade is degene met jeuk; wat ik heb begrepen kan ze als tussendoor wel biogarde en gedroogde pensstaafjes mag hebben klopt dat ???
[/quote]

Nou ja, dat ligt er een beetje aan waarom Jade jeuk heeft.... Er zijn honden die niet goed reageren op pens... Of zuivel. Dus als je in de gaten krijgt dat ze daar jeuk van krijgt, dan moet je dus geen pens/zuivel geven.

Ik vind persoonlijk dat als je een voedingsallergie vermoed en je gaat bijv. aan de slag met een eliminatie-dieet: dan moet je helemaal geen tussendoortjes geven.
Door Elise
#172759
[quote="Lizzy"]
[quote="Danique"]
Jade is degene met jeuk; wat ik heb begrepen kan ze als tussendoor wel biogarde en gedroogde pensstaafjes mag hebben klopt dat ???
[/quote]

Ik vind persoonlijk dat als je een voedingsallergie vermoed en je gaat bijv. aan de slag met een eliminatie-dieet: dan moet je helemaal geen tussendoortjes geven.
[/quote]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Bij Spike hebben we ook periodes gehad dat hij 6 weken achtereen niets anders binnen mocht krijgen dan zijn voer. Dat is hartstikke lastig (vooral met zo'n stofzuiger van een dalmaat), maar het is echt de moeite waard hoor! Succes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door