Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door anne-rené
#1708451
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en zal me heel ff voorstellen. Ik ben Anne-René en heb 2 honden. Een Toller Lottie zij is 5 jaar en met haar doe ik ik het één en ander aan hondensport, behendigheid, apporteren en GG op wedstrijdnivo. Ik heb ook een Jack Russeltje Mirre zij wordt in sept. 2 jaar. Met haar doe ik GG en behendigheid.
Op dit moment ben ik ook bezig met 2 studies. Gedragstherapie voor hond en klassieke homeopathie voor dieren, ben nu 2e jaars.

Met Mirre is het begonnen dat ik mij meer ben gaan verdiepen in KVV. De brok at ze bijna niet meer en kwam weinig aan. Heb haar een hele tijd op Carnibest gezet alleen eet ze het niet graag meer. Haalt de stukken orgaan eruit en kauwen schijnt een beetje te veel moeite te zijn.
Ik gaf haar de natuurvariant. Heb nu van de week Haaksbarf gekocht en heb haar nu konijn - lam en kip gegeven de laatste 3 dagen. Dat heeft ze op, zelfs 2 maaltijden op een dag wat echt een hele verbetering is. Het is fijner gemalen en ik denk toch dat afwisseling ook wel prettiger is voor haar.

Lottie geef ik de ene dag Farmfood en de andere dag Carnibest of Energique. Lottie is daarentegen net een kliko, zij eet echt alles. En doet het goed op deze samenstelling.

Nou is mijn vraag voor degene die ervaring hebben met KVV welke merken een beetje fijner gemalen zijn. Wat ik zo las was dat bij Tinlo zo. Maar voor de rest van de merken zou ik het niet zo snel weten. Wie kan mij helpen??

Als Mirre het nou blijft eten, dan wil ik wat grotere partijen gaan inkopen ivm de meerdere soorten van vlees. Ik woon in Rotterdam en zou graag dan willen bestellen en laten bezorgen. Wie weet waar ik dat kan doen?? Ik zag dat jullie veel bij Lupo doen maar die heeft geen Carnibest en dit wil ik Lottie wel blijven geven. Vind het makkelijker om alles in 1 keer te bestellen dit omdat je vaak voor een bepaald bedrag moet bestellen.

Ik zal eerst een vriezer aan moeten schaffen want ik heb nu 1 la in de vriezer beetje te weinig.  ::) Ik ga uitkijken naar een goede 2e hands. Heeft iemand er nog 1 in de aanbieding???

Volgend jaar november wil ik Mirre laten dekken, welke merken kan ik de pups dan het beste geven. Carnibest?? Dit omdat het vrij makkelijk te verkrijgen is en dit misschien drempelverlagend is voor de nieuwe baasjes?

Ik weet het veel vragen, wie kan me helpen.
Laatst gewijzigd door anne-rené op zo 08 aug 2010, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bellabeer
#1715379
hi! De carnibest pup is  inderdaad heel fijn gemalen (en de zelfde ingredienten als de 'normale' variant). De Tinlo barfmenu ook, en ik ben er erg tevreden over (of mijn 4 honden eigenlijk :-) )
als je nog vragen hebt, mail mij dan ([email protected]). ik verkoop KVV al 3 jaar vanuit huis als hobby en heb best veel ervaring hierin, ook met moeilijke eters.

Wat betreft de vriezers, marktplaats is de beste plek denk ik, dan kun je ook kijken wie er 1tje verkoopt dichtbij je in de buurt.
Door anne-rené
#1726370
[quote="Vleesvoer"]
Weet niet wat je budget is maar een leuke vriezer is de

Exquisit 110GX voor ongeveer 150 euro nieuw op internet te bestellen!
[/quote]

Thanks voor de tip!Ga ff kijken.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1726639
heb er 2 van staan , achteraf had ik graag 1 grote  gehad  :-\
wat minder zuinig ( B )  , maar maakt bijna geen geluid , en met 2 kleine honden wel te doen maar zou zelf een grotere adviseren  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door