Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door betty
#171232
Hoi.
Ik pas nu op een duitse herder en die zit elke dag in zijn bench.Weet dat dat al een discussie oplevert maar voorlopig gaat hy er graag in.
Ik zit echter met een ander probleem.Hy is 8 maanden volop in de groei.Nu liep ik buiten en leek het of hy een kromme rug krygt.Zijn broer heeft dit niet.Nu keek ik en hy kan dus niet rechtop zitten zonder dat zijn oren door het rek steken met als gevolg hy iets in elkaar gaat zitten.Volgens mij moet ik heel gauw (als deze mensen terug zijn ) aan hun verstand peuteren dat dit niet goed gaat.Wat denken jullie ?Hy moet toch vry recht op kunnen zitten?
Groetjes Betty
Door betty
#171254
Hoi
zzzzzzzzzzzzzzzzHoe het normaal gaat weet ik niet.Ze werken allebei laten we het er op houden dat hy wel vaak in de bench zit.Nu gaat hy(pa en ma 3 weken weg,trouwens niet mijn pa en ma maar van de hond lol) met my mee dus nu even niet maar volgens mij krygt hy echt een kromme rug.
Groetjes betty
Gebruikersavatar
Door Binno
#171361
Onze honden hebben een bench voor 's nachts maar het deurtje doen we nooit meer dicht. Overdag hebben we onze honden trouwens nooit in de bench opgesloten.
Maar als het dan toch echt niet anders kan vind ik dat de bench op zijn minst groot genoeg moet zijn!!!
Wij hebben ze altijd op de groei gekocht, dus ineens de grootte voor een volwassen hond. En ik vind dat de bench altijd zo groot moet zijn dat de hond er kan in rechtstaan, en zitten zou al helemaal geen probleem mogen zijn! >:(
Door Lupa
#171364
ik gebruik geen benches maar het lijkt me meer dan normaal als een hond de hele dag in een bench moet dat er
1 genoeg ruimte is om te bewegen
2 ruim kunnen liggen
3en zitten
4 water

en verder hou ik mijn momd over de rest :-X
Door betty
#171392
Hoi,
Mijn honden kennen niet eens een bench dus je mag zeggen wat je wilt.Als hy staat is zijn kop lager als dat hy recht op zit.
Groetjes Betty
Door Lupa
#171556
betty schreef: Hoi,
Mijn honden kennen niet eens een bench dus je mag zeggen wat je wilt.Als hy staat is zijn kop lager als dat hy recht op zit.
Groetjes Betty
jou vraag was als het wel goed was hoe de hond staat of zit in de bench, als zijn kop lager is dan de rest dan is het een veel te keline bench.
Dat ik zeg dat ik mijn mond houd over de rest komt omdat het vanzelfsprekend is dat ik het van de zotte vind dat een hond in een veel tekleine bench gehouden word en dat dan de hele dag en dat deze hond mischin daardoor vergroeingen heeft.
Door gonny
#171587
en zij bedoelt dat het haar niet uitmaakt want het slaat niet echt op haarzelf!! ;)
en ik zou idd die mensen even gaan waarschuwen at het niet goed gaat met de groei van de hond!!
Door jeanne
#171760
jeetje, ik zou heel snel een andere bench regelen.
Een hond in de groei, in een te kleine bench, dan vraag je om problemen :o
vooral als ie er zo vaak in zit!
Heb ooit op tv gezien, dat op schiphol gecontroleerd word of de vervoerskennels niet te klein zijn, volgens mij is het dus wettelijk geregeld dat een hond voldoende ruimte moet hebben om te kunnen staan ???
Door qyan
#171778
volgens mij inderdaad te klein.
ook qyan is als pup in een bench voor een volwassen dober gegaan.
en kan "beter kon want we gebruiken hem niet meer" dus gewoon rechtop zitten, staan en uitgestrekt liggen.
Door casangio
#171854
aan hun verstand peuteren dat dit niet goed gaat.Wat denken jullie ?Hy moet toch vry recht op kunnen zitten?
Groetjes Betty
[quote][/quote]

Je zult heel hard moeten peuteren want mensen die zoiets verzinnen en het dan zelf nog niet zien hebben geen verstand blijkbaar. >:( >:( Goeddat dat arme dier jou nog heeft die het wel opmerkt.
Laatst gewijzigd door casangio op wo 22 sep 2004, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door betty
#172330
Hoi,
Ik heb vandaag haar dochter gesproken en gezegd dat de bench echt te klein wordt.Gelukkig zei zij dat haar ouders dit ook vonden en na de vakantie waarschijnlijk gewoon een mand kopen en dan hem los doen.
Dus ik hoop dat ze dat doen en ga dat even in de gaten houden maar ik ga mijn best doen.
Groetjes Betty
Door betty
#172332
Hoi.
En ik bedoelde inderdaad dat je mag klagen wat je wilt want ik ben het gewoon met je eens. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door