Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1722162
Hoi,

Ik heb nog 7 worsten van 1kg natuur van Carnibest voor katten in de diepvries, mijn katten halen hun neus op voor deze variant en nu is mijn vraag of ik dit ook mag geven aan mijn honden omdat kattenversies en hondenversies toch wel anders van samenstelling zijn. Ik heb wel al gelezen dat katten wel de hondenversie eten maar kan dit ook andersom?

Groetjes,  ???
#1722169
idd, zit geen pens in.. Wellicht geen optie om het achter elkaar te voeren.. Maar een paar keer in de week is geen probleem. er zit ook iets meer vlees in.. In de honden versie zit wat meer orgaan. je kunt het ook doorverkopen..
#1722380
Nah.. Als je je hond wat meer rood vlees geeft (paard ofzo) krijgt hij ook wat meer taurine binnen. Ik zou me er helemaaaaaal niet druk om maken..

Zeker niet als je het niet dagelijks zou geven.. En dan nog zou ik me met 7 kilo niet druk maken..
#1722388
Hoi allemaal,

Bedankt voor de goede instructies! Ik heb ongeveer 1kg nodig per dag voor mijn honden dus krijgen ze dan in feite 1 dag van de kattenversie  en als ik dat eens eenmaal om de 2 weken doe, kan dat volgens jullie helemaal geen kwaad. Niet dat het een enorm bedrag is wat ik anders zou weggooien, maar waar ga je er anders mee op aan.

Vriendelijke groetjes,  ;) ;) ;)
Laatst gewijzigd door Spinky op di 17 aug 2010, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door