Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nika
#1719676
Hallo,

Mijn hondje, met Giardia is nu sinds een week of 3 aan de KVV van energique, speciaal voor honden met darm problemen. Ik vind het wel erg duur, maar wat doet hij het er goed op! Ondanks het feit dat we de Giardia er maar niet onder krijgen (blijkt uit testen) vertoont mijn pup steeds minder ziekte verschijnselen. Zijn ontlasting was ongeveer 5 keer per dag en geel en is nu bruin en 2 keer per dag. Hij had ook een paar kale plekjes op zijn snoetje en die zijn ook voor het eerst in 5 maanden verdwenen. Ik moet zeggen, ik was heel sceptisch, ik geloofde heilig in mijn royal canin brok, volgens de DA was dit goed voor, maar ben nu helemaal overtuigd. Nooit meer brok voor mijn hondje!

Ik heb zelfs een afspraak bij een holistische DA gemaakt, ook niets voor mij.....maar ja, mogelijk dat dat ook gaat helpen.....We zijn dus heeeeeeeeeeeel blij hier!  ;D
Door Jacqueline1968
#1719688
hier ook heel wat giardia ervaring (helaas), nog een tip: kokosolie in een goede natuurwinkel kopen en een theelepeltje per dag door het voer mengen.
de structuur van kokos is schijnbaar dusdanig dat het helpt het dunnedarm slijmvlies te beschermen tegen het "aanhaken" van de giardia.

de holistisch da (in de bilt, en wij waren ook sceptisch) heel goed geholpen, vooral de parasietcompositum heeft Gorby geholpen, sinds hij dat krijgt test hij negatief, bovendien is zijn lever sterk ondersteund omdat a. de giardia daar ook zit, en b. die nogal wat te verduren had gehad door de medicatie (en de wormbesmetting erbij die Gorby ook nog had)

niet wanhopen!!! het is te overwinnen, maar tis een naar dingetje, die giardia
Door elianne
#1735906
Hoi  oeps leed net je berichtje van 18 aug en begrijp dat het goed gaat met je hondje??? super hoor, volhouden hoor en dat ie minder poept dat klopt ook met Kvv neemt lichaam meer op, dus zodoende.......
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door