Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1718440
Ik wil in Migudu's menu een visdag plannen, zondag leek me wel leuk.
Dus alleen vis die dag.
Maar als zalmkoppen vleesbot zijn en zalmsnippers spiervlees, en ik geef hem dat ook..krijgt hij dan niet te veel vis?
Want bovenstaande is ook gewoon een vissoort.
Vind ik een beetje verwarrend.

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1718450
op een visdag geef ik ze enkel een zalmkop, is die te weinig in gewicht dan krijgen ze er zalmsnippers bij of een restje van de dag ervoor..
maar meestal hebben ze aan een kop genoeg..
Door Migudu
#1718468
Maar als ik hem op de visdag b.v. sardien of panharing geef en doordeweeks een zalmkop als zijnde "vleesbot"..is dat dan te veel vis?
Of kan ik dan beter de zalmkop helemaal schrappen?

Groetjes,
Gerda
Door Migudu
#1718482
Tja...het schijnt toch gezond te zijn...ook voor ons mensen.
Laat ik het mooi zo.

Dankje!

Groetjes,
Gerda
Door mysmoothcollies
#1719039
Hier doe ik het net hoe het uitkomt, soms 2x per week, soms 3x en dan weer even helemaal geen omdat het qua vis even op is. Ken ook mensen die alleen of bijna alleen, zonder al te veel afwisseling bedoel ik dan de Kivo Vis/kip compleet geven en ook deze honden doen het er prima op, dus... is ook wel weer verschillend denk ik per hond, mijn honden krijgen bij te veel vis een hele vette huid....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#1720358
Hier krijgen ze zalmkop + staart in een keer, dat is ong 1 kilo.
Gaat prima
Zalmkop schrappen?  :o Dat zouden ze hier bv heel erg vinden. Is hun favo visje!  :D
Door Migudu
#1720698
Kaio schreef: Hier krijgen ze zalmkop + staart in een keer, dat is ong 1 kilo.
Gaat prima
Zalmkop schrappen?  :o Dat zouden ze hier bv heel erg vinden. Is hun favo visje!  :D
Hier de sardien en panharing...Jammmieee!!

Groetjes,
Gerda
Door wenche
#1720829
Hier moeten ze sowieso geen vis... (tenzij ik snippers heb en die door orgaan of spiervlees maal...)
Door Exect
#1733512
Migudu schreef: Hier de sardien en panharing...Jammmieee!!

Groetjes,
Gerda
:D
Hier krijgen ze grote granalen /markreel in zijn geheeldus +kop /vette kattevis /gemalen zalm/inktvis /verse mosselen grote sardiennis .l kleine zonne visjes tussen door. dit alles 1 A 2dagen per week .ken hier in Thailand honden die vol Qeten staan op vis die leven bij de visafslacht en langs de boulevaird en pf zien er top uit
De Duitseherder van mij 1 jaar jong nu ziet er ook zo mooi uit na dat hij meer vis krijg .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door