Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
#166389
volgens een vriendin van mn moeder tenminste (was er gisteren overigens niet bij toen ze deze discussie hadden...............,

die vind t complete onzin dat ik vers voer, zij heeft nl al JAREN honden en die doen t al jaren goed op brokken ::)

ik schijn t niet te doen omdat t beter is voor mn honden, maar gewoon omdat ik altijd iets anders moet doen dan anderen (zegt mn moeder; "dat heeft ze van mij ;D", commentaar van die vriendin daarop was dat ik dat nog extremer had dan mn moeder en dat t zeker niet ten goede van de honden kwam, want die waren veel te mager ::) ja idd, ook Ace (die toch ruim 5 kilo (inmiddels) is aangekomen sinds hij geen brok meer krijgt................)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#166391
[quote="crutz"]
volgens een vriendin van mn moeder tenminste (was er gisteren overigens niet bij toen ze deze discussie hadden...............,

die vind t complete onzin dat ik vers voer, zij heeft nl al JAREN honden en die doen t al jaren goed op brokken ::)

ik schijn t niet te doen omdat t beter is voor mn honden, maar gewoon omdat ik altijd iets anders moet doen dan anderen (zegt mn moeder; "dat heeft ze van mij ;D", commentaar van die vriendin daarop was dat ik dat nog extremer had dan mn moeder en dat t zeker niet ten goede van de honden kwam, want die waren veel te mager ::) ja idd, ook Ace (die toch ruim 5 kilo (inmiddels) is aangekomen sinds hij geen brok meer krijgt................)
[/quote]

Lekker laten blaten als een kudde schapen die nooit verder kijken dan hun eigen hond lang is. ::) ;D
Door crutz
#166402
trouwens ook nog wel grappig,

ze vond Delwyn ook maar zielig, want die zat in een vari kennel (maat large, ze is nu 4,5 mnd en ong 50 cm hoog en iets van 15 kilo)

mijn commentaar naar mn moeder toen die dit vertelde, "ach, Delwyn kan tenminste alleen thuisblijven als het moet, die hond van hun (bijna 3 jr) poept en plast nog steeds binnen (brokken ;)) als ze al maar een half uurtje weg zijn en niet te vergeten meld hij ook al die tijd aan de buren dat hij thuis is ;D"
Door yalla
#166421
[quote="crutz"]
trouwens ook nog wel grappig,

ze vond Delwyn ook maar zielig, want die zat in een vari kennel (maat large, ze is nu 4,5 mnd en ong 50 cm hoog en iets van 15 kilo)

mijn commentaar naar mn moeder toen die dit vertelde, "ach, Delwyn kan tenminste alleen thuisblijven als het moet, die hond van hun (bijna 3 jr) poept en plast nog steeds binnen (brokken ;)) als ze al maar een half uurtje weg zijn en niet te vergeten meld hij ook al die tijd aan de buren dat hij thuis is ;D"
[/quote]

Ben het helemaal met Angelique eens, Carmen. Laat lekker in hun sop gaarkoken; het zijn jouw honden en ik vind dat ze er heel mooi uitzien - misschien scheelt dat iets ;D
Door Truus
#166573
Ach Carmen, laat maar joh, deze discussie ken ik en het is altijd het zelfde liedje. Gelukkig weten wij beter en daar gaat het tenslotte om toch?Toch vind ik het vaak wel moeilijk als ik zie hoe honden op zouden knappen als ze versvlees zouden geven. Ze klagen dan over vacht,huid,tanden,jeuk enz.
Ik geef het dan wel aan en vervolgens doen ze er niets mee. Dan ben ik blij als ik toch iemand zover hebt kunnen krijgen. Je zou het iedere hond wel gunnen ;)
Door Francisca
#166578
Gewoon laten zeuren hoor. En lekkker 'apart' blijven.
Mijn zus zei laatst ook; jouw honden hebben altijd wat anders dan normaal. ::)
En ze vragen dan ook of we weer brokken gaan voeren als het weer goed gaat. >:( Duhh ??? dat nooit meer.
Door gertie
#167482
Ooooo zo herkenbaar ::) mensen moete eerst radeloos zijn over problemen met hun hond voor ze iets over vers willen horen ??? zo jammer maar ja laat ze maar kletsen de tijd zal het leren 8)
Door rob
#167738
Laat ze lekker lullen, beter dan dat ze van je eten......die mensen hebben een veel groter probleem met zichzelf en hun hond want daar zit meer niet goed.....plassen en poepen in huis, waar is de rangorde?
Ga vooral door met waar je aan begonnen bent, blijf jezelf..ene kan je de hand geven mensen hier kijken heel raar als je 4 honden hebt en ook nog eens rauw vlees klaarmaakt.

groetjes Linda
Door diana
#168488
lekker laten llllen
jij ziet hoe je hond het er op doet
en ziet ze ook smulen
nou ik ben al heel lang overtuigd
en het mooiste is;
maar wel link ook eigenlijk ::)
wanneer ik met mijn bijde honden over straat loop langs een drukke weg
en ze zon schijnt :P
vooral dan
dan zie je mensen omkijken
zo van ohh wat glimmen die beesten
zitten ze achterstevoren achter het suur .
en ja !
ik ben ook eigenwijs.
Laatst gewijzigd door diana op za 18 sep 2004, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#172446
[quote="massam"]
toen ik vertelde dat ze geen brokken meer krijgen vonden ze dat ik ze teveel verwende...

ik heb maar gezegd dat ik dat graag doe..... ;D
[/quote]Allemaal nergens iets van aantrekken en lekker doordoen met kvv ;D
Door hiram
#407711
[quote="crutz"]
volgens een vriendin van mn moeder tenminste (was er gisteren overigens niet bij toen ze deze discussie hadden...............,

die vind t complete onzin dat ik vers voer, zij heeft nl al JAREN honden en die doen t al jaren goed op brokken ::)

ik schijn t niet te doen omdat t beter is voor mn honden, maar gewoon omdat ik altijd iets anders moet doen dan anderen (zegt mn moeder; "dat heeft ze van mij ;D", commentaar van die vriendin daarop was dat ik dat nog extremer had dan mn moeder en dat t zeker niet ten goede van de honden kwam, want die waren veel te mager ::) ja idd, ook Ace (die toch ruim 5 kilo (inmiddels) is aangekomen sinds hij geen brok meer krijgt................)
[/quote]

gewoon logisch nadenken en je eigen plan trekken ;)
laat de rest maar l*llen
Laatst gewijzigd door hiram op zo 23 okt 2005, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door