Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1718491
Kleine beer heeft plots last van haar oor. Ze heeft 2x oorontsteking gehad, ging toen binnen een paar uur van niets naar heel erg. De 3e x heb ik bij die verdenking gelijk het oor gespoeld en is het goed gegaan. Maar heb hier niets geen oorspul. Iemand een idee? Zonnebloemolie met water om te spoelen? Koude thee? Ik denk dat ze met zwemmen te veel water erin heeft gehad ze ging diepzeeduiken.
Gebruikersavatar
Door kira
#1718811
Nee, helaas niet. Zal de volgende keer een stripje meenemen voor noodgevallen. Nu flapperd ze iets minder, laat haar niet zwemmen en als we vanavond thuis zijn doe ik er een flesje in. Hoop maar dat het dan goed gaat.
Door Fynn
#1718853
Ik weet dat mijn moeder vroeger bij ons zonnebloemolie verwarmde en dat in ons oor deed als we oorpijn hadden en dat werkte altijd.
Maar of je dat bij je hond voor elkaar krijgt.

Groetjes Rian
Door Lil
#1719058
olie erin heb ik ook vaker gehoord en gehad (toen ik klein was veel problemen met de oren gehad).
Maar ik weet niet of dit altijd helpt bij oorpijn of speciaal voor mij was omdat mijn oorsmeer te taai is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door