Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1718110
hoe is dat bij jullie ? eten de honden graag jonge ree nekjes ?
hier vinden ze het spiervlees van de ree erg lekker , de ree ribben laatst ook geprobeert ,vonden ze ook heerlijk ....en vandaag gaan ze voor het eerst aan de ree nekken
ben benieuwd hoe het gaat en hoe het smaakt  ::) qua vertering en ontlasting gaat het allemaal prima

ben natuurlijk ook begonnen met het nekje , het vleugeltje ,klein karkasje ,groter karkas etc
#1718193
Nou, ik heb ze toevallig in de vriezer liggen. Maar ik heb ze nog niet durven geven... ::)
Want het leek me dat ze erg hard waren, ik heb ze nog niet met de snoeischaar getest. Maar ze zijn ook aan alle kanten best wel breed dat ik er niet met de snoeischaar echt omheen kan komen zodat ik er een gedeelte van kan knippen.
Kortom...ik ben gewoon een watje en ik durf nog niet zo goed.. :-[
Ze zien er trouwens wel ongeveer net zo bevleesd uit als die van jou, maar naar mijn idee wel een stuk groter. Dus wellicht dat dit niet zulke hele jonge reetjes meer waren die bij mij in de vriezer liggen. Die van mij komen bij Herby vandaan trouwens.
#1718333
vanaalst schreef: vindt het verschil in hardheid altijd zo groot..
heb een keer reeribben gehad, super!
de keer erna heb ik ze gedoneerd aan de kliko, met geen mogelijk kwam ik er door met de bijl..

dat verhaal van jouw heb ik eens gelezen ja , nu het viel hier mee qua hardheid , ze vonden het reuze spannend en ik ook  ::) ik ga het eens rustig aan introduceren
#1718569
Nou, heb er voor morgen toch maar een nek uitgelegd. Ik ben benieuwd. Ga 'm eerst met m'n hakmes en snoeischaar te lijf  :biggrin2: en als dat niet gaat doneer ik 'm aan de kliko.'
Ik hem nog eens vergeleken met die van jou op de foto (t.o.v. van de pen op de foto), lijkt ie toch niet heel veel groter. Dus ik ben benieuwd! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door