Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#1715237
dixie heeft bij haar vorige eigenaar enkel brokken gegeten,
hier krijgt ze sinds zondag kvv en dat gaat goed.
nu is mijn plan om haar vanavond een runderstrot te geven,of zou dat te hoog gegrepen zijn?
wat denken jullie? :-\
Door **Jolanda**
#1715323
Runderstrot is spiervlees met kraakbeen, lekker zacht dus. Ik zie er geen probleem in, hooguit dat ze (nog) niet weet hoe ze het weg moet werken.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1715651
Je kan het prima geven, ook aan een hond die tot dan toe brokken gegeten heeft.
Wel 2 puntjes om op te letten:
Heeft ze een gevoelige maag? zoja dan kan zijn dat ze wat kraakbeenstukjes terug spuugt na het eten.
En ik lees dat sommige honden aan de dunne van zo'n strot gaan, maargoed dat is gewoon uitproberen of het goed gaat.
Door Suzanne
#1715652
grinnnl...  lekker hoor, 't ouwetje aan de barf!

Ik heb wel een kleine waarschuwing.. als ze het echt niet gewend is, KAN het zijn dat ze het niet verteert en dat het dus langs achter er weer als bot uitkomt. Nou zal dat met runderstrot nog wel meevallen.. maar misschien kun je als "tussenstap" en halve geven ofzo, en dan samen met kvv?

Guinnie ging ook over via kvv naar ook wat barf, maar al met al gaat dat met haar toch niet (meer) helaas.

Probeer het, maar hou het goed in de gaten .. da's t enige wat ik wil/kan meegeven.

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door