Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1712506
Duster likt nu al zeker een week aan zijn rechter voorpoot, net daar waar dat extra teentje/kussentje zit.
Ik kan niks zien, geen sneetje, geen wondje, alleen pigmentplekjes ::)
Door het likken lijkt het kussentje wel schraler en zijn vacht daar is inmiddels ook al een beetje roze verkleurt.

Het lijkt ook alsof dat kussentje verder van zijn pootje afstaat dan op zijn linkerpootje
1 pigmentvlekje bleek geen pigmentvlekje te zijn maar viezigheid, leek wel op modder oid.
Soms likt hij ook aan het 5e nageltje...

Iemand een idee wat het kan zijn? Wat ik kan doen/geven? Ik heb traumeelruppels in huis en vetaderm.

Ohja, ik heb geen andere diersoorten gegeven dan voorheen.
Door **Jolanda**
#1713524
Geen idee...ik ga hem dadelijk nog eens grondig nakijken....die flapdrol gaat dan weer raar doen en maakt het mij daarmee moeilijker...mar als ik het niet kan zien ga ik vandaag of morgen nog even bij de DA langs, dan mag hij er naar kijken ;)
Door Nadia
#1713718
Kan het wellicht aangewend zijn?? Of heeft ie een knupje van de haren???
Of wellicht van schoonmaakmiddel op de vloer?? (dan zou hij eigenlijk wel aan beide poten moeten liggen).

Hmm
Door **Jolanda**
#1713980
Geen knupjes....en klittenballen trekt ie gewoon uit zijn vacht, met haar en al (zijn staart ziet er niet meer uit >:()

Duster heeft niet zoveel aangewent gedrag, buiten het hondje van de buren in de gaten houden :D

Ik ga hem zo even nakijken, als ie het morgen nog doet mag hij kennis gaan maken met de nieuwe doctor ::) :biggrin2: (en die wilt hem daarna vast nooit meer zien ::) :-\)
Door **Jolanda**
#1714019
Nee...het heeft niks met het nageltje te maken, want hij heeft geen last van het nageltje, alleen van dat kussentje dat halverwegen het pootje zit.
Door thomas en boef
#1714716
onze hond Boef heeft sinds korte tijd ook rood geleurde pootjes, zijn vacht wordt steeds donkerder. Ik heb gehoord dat het een allergie op het eten is. sinds een paar weken eet hij rauw vlees, zou het daar ook van zijn ,bij die van jullie?
Door Nadia
#1714724
De honden van Jol eten al een eeuwigheid rauw. Ik weet zeker dat een hond ook niet allergisch kan zijn voor RAUW eten.

Wel evt voor een bepaald diersoort. Kip bijvoorbeeld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door