Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marjet
#1709426
Luna gaat in september niet mee op vakantie, maar naar een thuisopvang. Helaas hebben die mensen beperkte vriesruimte, dus barfen zit er niet in. Ze kunnen gelukkig wel bandit opslaan. Maar nou heb ik eigenlijk geen idee hoeveel ze dan per dag moet hebben (ivm andere vochtpercentage enzo).
Ze krijgt nu dagelijks 770 gr. Barf en een kong vol (=170 gr) Bandit. Ze is zo'n 28 kg.
#1709921
Ja, 'k vind het zelf ook veel. Eerder kreeg ze stuk minder (had flink gerantsoeneerd na sterilisatie omdat ik dacht dat dat moest), maar toen werd ze echt veel te mager!
Overigens is ze nu in de lappenmand vanwege wond aan poot, beweegt heel weinig en dat zie je, jeetje wat kan een hond dan snel aankomen. Daarom krijgt ze momenteel wel stukje minder. Is ze het niet echt mee eens trouwens  ;)
Door Bien
#1722334
Marjet schreef: Ja, 'k vind het zelf ook veel. Eerder kreeg ze stuk minder (had flink gerantsoeneerd na sterilisatie omdat ik dacht dat dat moest), maar toen werd ze echt veel te mager!
Overigens is ze nu in de lappenmand vanwege wond aan poot, beweegt heel weinig en dat zie je, jeetje wat kan een hond dan snel aankomen. Daarom krijgt ze momenteel wel stukje minder. Is ze het niet echt mee eens trouwens  ;)
staat er op de bandit verpakking niet zoveel gram per kg lichaamsgewicht??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door