Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1707551
Over 2 a 3 weken moet ik een kvv voor mijn lieve pups hebben. Nu ben ik elk merk aan het bekijken.

Lupa vers compleet (verschillende diersoorten), carnibest puppy, naturis puppy, alaska, allanimal etc. Elk merk heeft wel iets positiefs. De andere de verschillende diersoort en bij de andere weer dat het speciaal voor puppies is.

Wat zouden jullie aan jullie pups voeren als je kvv voert. Ik heb golden puppies. Dus ik moet best wel wat hebben.
Het is de eerste keer dat ik een nestje heb en ik zou toch het liefst verschillende soorten dieren voeren en ook verschillende soorten kvv's.

Tevens weet ik niet hoeveel kilo ik moet bestellen. Daar zit ik nu aan te denken. Ik moet van 7% van het lichaamsgewicht uitgaan.

Wegen ze bijv. 3 kilo dan is 210 gram per pup, als ik het goed uitgerekend heb. Dat is dan 1 kilo en elke dag komt er weer wat bij kwa gewicht.

Ik denk dat het tussen de 40 en 50 kilo is. Maar misschien dat iemand het juiste antwoord ongeveer weet.

Tevens zoek ik een goede hondenweegschaal, zo'n digitale. Zodat ik Bentie kan wegen en ook de pups. Prijs rond de 150 euro.

Maar het belangrijkste is dat ik weet ongeveer hoeveel kilo kvv ik moet bestellen voor Benties 6-ling.

In deze combinatie diersoorten spreekt mij wel aan:
Haaksbarf rund 10 kilo
Haaksbarf paard 10 kilo
Lupa lam kvv 10 kilo
Barfmenu compleet 20 kilo (bestaat uit eend, konijn, kip, markreel, kip/rund, kip)

Zo krijgen de puppies verschillende diersoorten te eten in de tijd dat ze bij mij zijn.
Laatst gewijzigd door ilovegoldenretrievers op za 07 aug 2010, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door