Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1707932
Chispa heeft volgens mij duidelijk kennelhoest. Vanmiddag dacht ik nog dat het alleen hoesten en slijm ophoesten was.
Nu gaf ik hem net eten en hij stond helemaal niet te springen naast me. Normaal gaat Chispa redelijk door zijn dak bij eten.  :-\
Hij stond zelfs een beetje te hijgen. Het eten ging naar binnen, maar veel langzamer en met minder smaak dan anders.
Zou ik nu naar de da moeten?  :-\
Hij is weer op de bank gesprongen en ligt duidelijk graag onder het dekentje dat ik over hem heb gelegd, de schat.  :-*
Door Mevroi Kruim
#1707942
Heeft 'ie koorts? Zo niet dan zou ik het gewoon ff aanzien. Met een verkouden kind ren je tenslotte ook niet gelijk naar de dokter en meestal stelt kennelhoest niet zoveel voor, dagje kuchen en dan is het over.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1707945
Ik heb wel het idee dat hij warm is, maar ik durf het eigenlijk niet echt te meten.  :-\
Door Migudu
#1708049
Ik ga met kennelhoest wel altijd naar de da, maar ik las dat je hem al hebt gebeld.
Beterschap, zielig he??

Groetjes,
Gerda
Door hannabelgje
#1708179
Dan is het toch goed oppassen. Ze kunnen allerlei complicaties krijgen zoals . De temperatuur goed in de gaten houden.
Honden kunnen behoorlijk ziek zijn van kennelhoest.
Arm kereltje. Beterschap voor hem.

groetjes van Hanna
Gebruikersavatar
Door Sher
#1708190
Ik heb net de temperatuur opgenomen, 39,8 heeft hij. Ik denk dat ik morgenochtend nog maar even bel.  :-\
Door Eef+Stippels
#1708295
Sher schreef: Ik heb net de temperatuur opgenomen, 39,8 heeft hij. Ik denk dat ik morgenochtend nog maar even bel.  :-\
Dat is inderdaad wel hoog, lijkt me goed om morgen even de da te bellen.
Beterschap!
Gebruikersavatar
Door Sher
#1708310
We komen net terug van de da. Ik kon niet wachten. Mama's ventje is ziek.  :-*
Het is kennelhoest, de longen zijn schoon, maar hij heeft wel een kuurtje meegekregen.
Door Migudu
#1708315
Ik ben blij dat je gegaan bent, als hij zo beroerd is...

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door Sher
#1708337
De pilletjes zijn, in een beetje kvv van de kat gretig naar binnen gegaan. In een hoestbui weer uitgekotst en vervolgens weer in wat kvv opgesmikkeld.
Ik hoop dat mijn arm ventje zich morgen wat beter voelt.
Ik hoop ook dat mijn zoontjes weer een beetje kunnen slapen. Die werden om half elf opeens uit bed getrokken om mee te gaan naar de da.  :-[
Laatst gewijzigd door Sher op zo 08 aug 2010, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Migudu
#1708343
Achgos die arme jochies!
Maar je hebt er goed aan gedaan hoor...
Weet je, ik ben zelf iemand die best snel naar de da wil met een ziek dier, maar mijn man wil het vaak een dagje aankijken.
Meestal "win" ik...als zo'n dier echt zichzelf niet is, dan gaan we gewoon naar de da.
En helaas gebeuren die dingen ook wel eens 's avonds, 's nachts of in het weekend, het zij zo.

Nogmaals beterschap voor de patiënt.

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door