Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door judith vd
#1703705
Wil hierbij alle forumleden (en de beheerders!) graag bedanken voor dit forum. Ik heb mijn vorige 2 honden altijd brokken gegeven, omdat ik eigenlijk niet beter wist. Mijn pup krijgt sinds ik haar bij de fokker heb gehaald kvv en barf, maar ik wil uiteindelijk over gaan op volledig barf.
Deze week komt mijn 1ste bestelling via Herby en Lupa binnen. Als het goed gaat krijg ik ook 10 kilo lamsgehakt via dit forum.
Er staat enorm veel nuttige informatie op dit forum en allerlei goede tips. Met een beetje zoeken heb ik zo een antwoord op mijn vragen. De ene keer dat ik niet zo gauw iets kon vinden, kreeg ik direct antwoord van jullie. Hartstikke fijn!
Gelukkig ook een laag 'tuttigheidsgehalte'. Gewoon goede informatie met de nodige humor.
Moet ook lachen om de reacties op 'meneer black dog' en op een nieuw lid dat heel enthousiast iets schrijft over brokken.
Dus allemaal: bedankt! Ik verwacht vaak op dit forum te zitten.
Door Migudu
#1703708
Ik deel jouw mening!
Ik heb me hier een tijdje geleden al geregistreerd en de eerste keren overviel me alle info een beetje.
Ben toen ook een tijdje weer weggeweest, maar nu ben ik, tja...hoe zal ik het zeggen...verslaafd!!! :biggrin2: :biggrin2:

Groetjes,
Gerda
Door Barbaravh
#1703830
Ik vind het ook een super forum. Heb hier toch wel het meeste geleerd over barf en zo de stap durven wagen.
Ik schrijf niet veel, maar kom toch bijna dagelijks lezen!
Door san :)
#1703865
hoi,

wil me ook helemaal hierbij aansluiten.
vanaf drie jaar terug mede hierdoor KVV en nu sinds een half jaar barf.. heb superveel opgestoken van alles hier en doordat er via de zoekfunctie zoveel info te vinden is heb ik niet vaak een vraag hoeven posten.

ben dus niet erg actief met posten maar wel vaak met even dingen opzoeken als ik het niet weet zowel qua voeding als medisch (homeopathische middelen bij alledaagse kwaaltjes)

ook namens hier dus bedankt!
Door Mixxy
#1704432
Helemaal mee eens. Ook ik lees meer dan dat ik meepraat of discussieer :gathering:, maar ontzettend veel geleerd en volledig barfminded voor poes en hond. Alle lof!!! :yeah: :yeah:
Elke dag even bijlezen  en updaten.
Door 202Spots
#1705423
Zelf na al die jaren vind af en toe dingen terug die ik was vergeten of nooit eerder van gehoord had..
ook de mediesche afdeling blijft intressant..
Mag ik ook blijve? :angel2:
Door Lizzy
#1705426
202Spots schreef: Zelf na al die jaren vind af en toe dingen terug die ik was vergeten of nooit eerder van gehoord had..
ook de mediesche afdeling blijft intressant..
Mag ik ook blijve? :angel2:
Ja hoor, jij mag ook blijven :biggrin2: :biggrin2: :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door