Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door fanny-van-hal
#1703696
Hallo,

als nieuw gast ben ik nog een beetje zoekende op dit forum. Ik ben opzoek naar katteneigenaren die cb (grotere partijen) inkopen? ik zie op de site geen ruimte waar ik deze vraag voor kattenbezitters kan stellen? Wellicht hoort deze vraag niet onder dit onderwerp thuis dan hoor ik dat graag..maar anyway..
Sinds een aantal weken voer ik mijn 2 poezels dus carnibest..1 is er dol op..de ander moet ik echt nog met blikvoer overhalen, maar hij eet het...Ik schrik alleen echter van de prijs..haha ruim €4 per kilo. Om grote partijen in te slaan voor 2 katten is een beetje van de zotten, dus nu ben ik opzoek naar katteneigenaren in de buurt van Doetinchem die grote partijen inslaan en waarbij ik mij kan aansluiten?

Heeft verder iemand nog tips om ervoor te zorgen dat ik niet meer met blikvoer hoeft te werken..zodra ik er geen blikvoer doordoe, trekt meneer zijn neus op en eet er geen hap van...Ik voer momenteel alleen og natuurmix. Is een andere smaak een optie?

Groetjes Fanny
Door Too
#1703744
Hi Fanny welkom hier!

Je kunt een oproepje doen in de 'Verzamel-Plaats'.. daar word je eerder gezien dan hier  ;)

wat betreft t overzetten : geduld, geduld, geduld en in hele kleine stapjes de hoeveelheid blikvoer afbouwen
Er zijn katteneigenaren die echt zijn begonnen met een theelepel kvv per portie blik en dat heel geleidelijk hebben opgebouwd, t feit dat poes het niet volledig weigert is een goed teken!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1704000
Ja, wat Too zegt. De verzamelplaats voor honden is natuurlijk ook voor mensen die alleen katten hebben. Daar vind je verdere instructies om een oproepje te plaatsen.

Ik zou ook heel langzaam het blikvoer afbouwen, met hoeveelheden die hij zelf niet in de gaten heeft. Eventueel een ander merk of smaak kvv proberen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door