Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1701555
Fido loopt kreupel, links achter. Voor onze vakantie was dat al het geval en dan ga je maar van het simpelste uit; verstapt of zo? Het is en blijft een Border Collie en die doen nog wel eens gek.
Fido ging tijdens onze vakantie naar mijn ouders op de camping en hij heeft de afgelopen drie weken strikte rust gekregen.
Het was wel verbeterd maar het is nog steeds niet goed.

Erwin heeft hem de afgelopen weken natuurlijk goed geobserveerd en betast en getest en omdat de strikte rust niet heeft geholpen heeft hij een vermoeden dat het de meniscus is.
Morgen gaat hij onder de röntgen maar we zijn toch bang dat het een operatie gaat worden  :-\

Tot nu toe ben ik altijd heel week geworden als ik mijn eigen hond onder narcose zie gaan  :-[. Eenmaal het operatie doek erover dan gaat het wel weer maar zodra het doek weer verdwijnt wordt ik acuut weer week en bestaat de wereld alleen maar uit mijn hond.
Laatst gewijzigd door Fido op do 05 aug 2010, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#1701632
Na de laatste "alleen maar even een bultje weghalen" heb ik besloten dat het niet zo'n geslaagde keuze is er met mn neus op te staan laat staan het zelf te doen. Hier doet ook niemand het bij eigen dieren. Alleen de narcose al.... :( en de dag ervoor doe ik al geen oog meer dicht. Zo ontzettend zenuwachtig. Kan me niet voorstellen dat de hond daar niets van mee krijgt.
Sterkte hopelijk loopt het allemaal rustig e goed af!
#1701656
henneke schreef: oef lullig en hoe vind Erwin het om zijn eigen hond te opereren ? sterkte in ieder geval ik hoop dat het meevalt  ;)
Eigenlijk vind hij het zwaar kl*te dat ie onder het mes moet. Fido is zijn eerste hond wat hij echt als zijn hond en zijn maatje ziet. Het is de eerste hond waarmee hij is gaan trainen en is gaan ontdekken hoe ontzettend leuk, trouw en werklustig honden zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door