Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Fokke-Sido
#1700301
Hoe laat voeren jullie een pup de laatste maaltijd voor de nacht?
Pup is 8 weken en krijgt dus 4x per dag.
Door nanna
#1700391
Hier voor 20.00 uur ;)

Theo heeft je "kennis"nog info gekregen???
Vind het wel leuk nog een oem pup in de buurt ;) ;)
Door TMG1961
#1700470
[quote="nanna"]
Hier voor 20.00 uur ;)

Theo heeft je "kennis"nog info gekregen???
Vind het wel leuk nog een oem pup in de buurt ;) ;)
[/quote]

Ik heb het doorgegeven, ze zouden kijken, mocht ik wat horen dan laat ik het je weten.
Door bloemetje
#1700489
Wat voerden jullie laat  :o. Dan moet je er toch continu  's nachts uit?

Ik voerde half 7, half 1 en als laatste om half 5.
Door TMG1961
#1700496
[quote="bloemetje"]
Wat voerden jullie laat  :o. Dan moet je er toch continu  's nachts uit?

Ik voerde half 7, half 1 en als laatste om half 5.
[/quote]

De laatste ronde is hier altijd rond 00.30 uur, minuutje of 10, ze sliep (en nu ook nog) altijd door tot 07.30.
Door evenstar
#1700658
Ik voer van af 9 weken ook nog maar 3x per dag en de laatste voeding is sávonds tussen 19.00 en 21.00 gelijk met de voeding van de volwassen honden.
Door cairodyn
#1701104
Ik voerde met die leeftijd ook drie x per dag. Nu twee keer. Bij mij krijgen ze nooit op vaste tijden aan gezien ik het vervelend vinden als honden op een bepaalde tijd om hun voer gaan vragen. Die van een vriendin bijvoorbeeld altijd rond vijf uur onrustig omdat ze dan bijna eten krijgen. Als ik ergens een hekel heb is het dus dat gedrag.
Toen Dubai nog klein was en zindelijk moest worden voerde ik voor het laatst rond half 8 s'avonds. Nu dus geen vaste tijden meer.
Door Fokke-Sido
#1701507
Als ik dit zo lees zit ik redelijk goed met de laatste maaltijd om 21.00. Sido was bij de fokker gewend dat er 24/7 brokjes stonden. Dus hij loopt van tijd tot tijd naar z'n bak en gaat er wat mee rammelen. Daarom hou ik hem nog maar even op 4x per dag. Vanmorgen heb ik hem gewogen en hij was 6.3 kg. Ik geef hem nu ongeveer 400 gr kvv per dag. Is dat genoeg volgens jullie?
Gebruikersavatar
Door MargaS
#1701559
En hoe zit het dan met de stoelgang? Mij is ooit verteld om rond een uur of 10 s'avonds de laatste maaltijd te geven omdat ze dan de nacht goed doorkomen en zich s' morgens "ontlasten.
Door nanna
#1701567
hier de laatste ontlasting rond 23.00 uur en dan pas om Ongeveer 6.00/6.30 ;)

onze pup is nu 12 weken ;)
Door cairodyn
#1701736
[quote="Fokke-Sido"]
Als ik dit zo lees zit ik redelijk goed met de laatste maaltijd om 21.00. Sido was bij de fokker gewend dat er 24/7 brokjes stonden. Dus hij loopt van tijd tot tijd naar z'n bak en gaat er wat mee rammelen. Daarom hou ik hem nog maar even op 4x per dag. Vanmorgen heb ik hem gewogen en hij was 6.3 kg. Ik geef hem nu ongeveer 400 gr kvv per dag. Is dat genoeg volgens jullie?
[/quote]

Wat voor ras heb je?
Door motte1985
#1701737
Onze pup is ook 8 weken en ik voer 4x per dag.
De laatste maaltijd geven wij hier rond 21.00.
's ochtends heeft ze dan pas ontlasting
Afbeelding
Laatst gewijzigd door motte1985 op ma 02 aug 2010, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door