Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#1698771
Het gaat goed  :D
Ze heeft vannacht tegen manlief aangeslapen op de bank, ze was er zelf voorzichtig opgeklommen midden in de nacht om tegen hem aan te kruipen  :) (hij heeft de nachtdienst op zich genomen :-*) en ging weer lekker op haar rug liggen zoals normaal.  Vanochtend heeft ze yoghurt en bouillon gehad en weer goed gedronken en geplast. Ze kwispelt weer en pakte zelfs even speelgoed. Ze laat zich ook rustig insmeren met zalf. Ik ben blij dat ze zich beter voelt  :D

Ik weet niet wanneer we de uitslag krijgen van de biopten, heb ik niet naar gevraagd (helemaal niet aan gedacht door de hele toestand), maar we moeten toch over 9 dagen terug voor de hechtingen en dan hoor ik het vast wel. Het al dan niet nog vaccineren is inderdaad een van de redenen waarom ik wil weten of ze een auto immuunziekte heeft, ze wordt al minimaal gevaccineerd, maar als de uitslag positief hiervoor is, dan stop ik er helemaal mee.

Overigens zijn wandor en xindy extra rustig en voorzichtig in haar buurt  :smitten:
Door Eef+Stippels
#1699200
Ze knapt goed op. Ze heeft vanavond al wat spiervlees gegeten, ze (vr)at met net zo veel smaak als gebruikelijk  :)
Ook heeft ze een keurige drol gelegd (voor de geinteresseerden  8)).
Door Eef+Stippels
#1700195
Vannacht heeft ze ook weer goed geslapen. Ze heeft gelukkig nog steeds geen interesse in de hechtingen, ik ben nog wel wat bang dat ze er aan wil gaan likken en de boel openhaalt, maar er is altijd een van ons bij haar zodat ze de kans niet krijgt. En zo hoeft ze de procollar niet om. De wond ziet er netjes uit, klein beetje rood maar dat lijkt me niet vreemd. De hechtingen aan haar lip lijkt ze ook totaal geen last van te hebben gelukkig. Wel vindt ze de plek op haar poot waar het infuus heeft gezeten irritant.

Ze heeft vandaag pens gehad, weer netjes gedronken, geplast en gepoept. Ik had wel verwacht dat ze diarree zou hebben na de narcose, maar dat heeft ze helemaal niet gehad. Ook bemoeit ze zich weer lekker met wandor en xindy  :biggrin2: We zorgen natuurlijk wel voor zoveel mogelijk rust door ze ook apart te houden. Ze wil ook graag de trap weer op sjezen, maar dat doen we nog maar even niet. Wat wel grappig is, is dat ze blijkbaar weet dat ze nog rustig aan moet doen, waar ze normaal de confrontatie met wandor aan gaat als ze er niet langs mag, doet ze dat nu niet en draait zich om.

We zijn blij  :)
Door Eef+Stippels
#1704126
De wond geneest goed, de oplosbare hechtingen zijn verdwenen en het ziet er rustig uit.

Ze wil alleen nog steeds niet alles eten. Wel gemalen spiervlees, pens, stukjes kipfilet, hartjes etc, maar geen kipkarkasje, pensstaafje of fruit. En ook geen groente. Daar maak ik me wel een beetje zorgen om, omdat ze normaal zo'n voedselliefhebster is. Ze slaapt ook nog veel, maar is wel vrolijk. Voor de zekerheid heb ik haar temperatuur genomen vanochtend, die was 38C en dat is normaal voor haar. Wel poept ze de afgelopen dagen dun. Ze heeft gisteren de laatste ab gehad en ze krijgt ook probiotica.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door