Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmed
#1694799
Ik was vanmorgen even bij de Pets Place een paar rollen CB te halen, toen viel mijn oog op een lichtblauwe verpakking van CB, deze was nieuw Kalkoen. Uiteraard ook eentje gekocht om te proberen :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1696235
[quote="charmed"]
Ik was vanmorgen even bij de Pets Place een paar rollen CB te halen, toen viel mijn oog op een lichtblauwe verpakking van CB, deze was nieuw Kalkoen. Uiteraard ook eentje gekocht om te proberen :)
[/quote]

[quote="linda1985"]
Is denk ik de kalkoen ;)
[/quote]

Dat denk ik ook :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1696410
[quote="Nadia"]
Ik denk dat ook :)

Interessant wel.. Kun je even de ingredienten lijst neer pennen??
[/quote]

Kalkoen....rijst....
Door charmed
#1696501
Er staat uitsluitend Kalkoen als eiwitbron, hoop dat ze dat ook nooit veranderen. In de rest zit bijna allemaal kip als eiwitbron bij, alleen bij de eend niet.
Door Search
#1697718
Toevallig gisteren ook gekocht. Kalkoen is wel "goedkoper" vlees normaal gesproken, maar ze vragen er wel de topprijs voor (4.85 per kilo)  >:(. Maarja, geschikt als "eliminatiedieet" en daar betaal je voor.

Ben benieuwd of de dames het lusten. Eentje kan best moeilijk doen hier  ;D.
Laatst gewijzigd door Search op do 29 jul 2010, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
#1698496
[quote="danielle1980"]
ow ben verkooppunt en wist t niet eens :biggrin2:
[/quote]

Ik wel,stond in een nieuwsbrief ,neem aan dat ieder verkooppunt die krijgt :biggrin2:
Laatst gewijzigd door boskat op vr 30 jul 2010, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
#1698500
[quote="Angelique"]
what's new :biggrin2:
[/quote]

O.wist jij het ook niet als verkooppunt??? :biggrin2:
Heb jij ook geen nieuwsbrief gehad?? :biggrin2:
Tja misschien vergeten ze wel eens iemand,als je het even doorgeeft ,dan sturen ze je voortaan wel :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door boskat op vr 30 jul 2010, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door moniqueo
#1698544
[quote="Search"]
Toevallig gisteren ook gekocht. Kalkoen is wel "goedkoper" vlees normaal gesproken, maar ze vragen er wel de topprijs voor (4.85 per kilo)  >:(. Maarja, geschikt als "eliminatiedieet" en daar betaal je voor.

Ben benieuwd of de dames het lusten. Eentje kan best moeilijk doen hier  ;D.
[/quote]
4,85 dat zijn toch geen prijzen meer,hopelijk heb je geen te grote hond. :-\
Door bloemetje
#1698557
[quote="Search"]
Toevallig gisteren ook gekocht. Kalkoen is wel "goedkoper" vlees normaal gesproken, maar ze vragen er wel de topprijs voor (4.85 per kilo)  >:(. Maarja, geschikt als "eliminatiedieet" en daar betaal je voor.

Ben benieuwd of de dames het lusten. Eentje kan best moeilijk doen hier  ;D.
[/quote]

4.85  :o. Sorry hoor, maar dat vind ik niet normaal! Geen kalkoen voor D&G. Dan koop ik nog liever een kalkoenfiletje in de supermarkt  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door