Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#1697643
Haar ogen gaan al iets verder open, ze kijkt af en toe een beetje om zich heen.
Ik heb kipkarkassen opgezet voor bouillion, als dat is afgekoeld doe ik daar de pijn compositum in. Kijken of ze dat vanavond wil.

Ze heeft dus ook nog eens twee hechtingen in haar lip, omdat daar de biopten zijn uitgenomen om te onderzoeken op lupus, de zielepoot.
Door Eef+Stippels
#1697653
Ja  :(
Ik had gehoopt/gedacht dat ze een biopt van haar kin zouden nemen, daar heeft ze hetzelfde probleem en wat erger dan op haar lippen, en dat lijkt me een wat minder gevoelige plek.
Door Eef+Stippels
#1697676
Heb hier groene leem wondpasta staan, dat vind ik superspul, maar heb de wonden er nog niet mee ingesmeerd, omdat ze nog zo van het padje is.. Maar bij nader inzien is het misschien beter om het nu direct te doen, merkt ze er misschien minder van... Ik ben bang dat ik haar pijn doe  :-X Soms ben ik ook zo'n muts  ::)
Door Eef+Stippels
#1698018
Ze is opgestaan  :D
Ze heeft geplast en water gedronken. Nu waggelt ze een beetje rond.

Manlief heeft haar ingesmeerd met wondzalf. Ze heeft traumeel achter de kiezen.
Bouillon met pijn compositum wilde ze nog niet.
Door Truus
#1698263
Eef+doggies schreef: Na het plassen en scharrelen om 19.30 is ze weer gaan slapen, nu net heeft ze nog wat gedronken en nu ligt ze weer. Ze kijkt steeds levendiger en piept gelukkig ook niet meer.


Hou ze maar lekker warm en vertroetel ze maar :-*
Door Eef+Stippels
#1698273
Truus schreef: Hou ze maar lekker warm en vertroetel ze maar :-*
Doe ik  :)
De verwarming staat nog aan en ik leg steeds een deken over haar heen als ze gaat liggen.

Hopelijk kan ze vannacht ook goed slapen, afgelopen nacht heeft ze geen oog dichtgedaan. Pas om 05.00 uur viel ze even in slaap. Maar het lijkt erop alsof dat vannacht wel goed gaat komen. Ik blijf in ieder geval bij haar beneden op de bank slapen om haar in de gaten te houden.
Door Marianne
#1698762
Goed om te lezen dat ze opknapt. En v.w.b. de immuunziekte, wanneer weet je de uitslag?
Ik heb hier een 12 jaar oude Groenendaeler reu rondlopen met een auto immuun aandoening. HEt is nooit echt via testen aangetoond, maar hij vertoont wel alle verschijnselen.
Ook heeft hij een schildklierafwijking.
Bij Sisko uit het zich in ontstekingen rond de lichaamsopeningen. Dus ontstekingen aan de ogen, lippen, tenen,( al 2 teenkootjes geamputeerd).
Zoals ik al schrijf hij is inmiddels ruim 12, en zo af en toe heeft hij een AB kuurtje nodig en het enige wat echt helpt, bij hem tenminste is prednison.
Ik zou je hond zeker niet meer laten enten, mocht het auto immuun zijn. Doe ik ook al jaren niet meer, behalve weil en ...... kom er even niet op.
groetjes en sterkte met je kameraadje.
Marianne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door