Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#1696771
Dankjulliewel  :-*

Haar buik is sinds vanmiddag dikker geworden  :(
Ik laat haar vannacht bij ons op de slaapkamer slapen, kan ik haar goed in de gaten houden en ze vindt het geweldig om bij ons op bed te liggen.
Door Eef+Stippels
#1697609
Ze is weer thuis! Ze ligt te piepen in haar bed, onder een stapel dekens, de verwarming hebben we ook aangezet. Ze is best zielig.

Het was een grotere ontsteking dan de dierenarts dacht, we waren eigenlijk maar net op tijd, hij was behoorlijk groot en gevuld met bloed en pus. Ik ben blij dat het ding eruit is en ik hoop dat ze zich gauw beter voelt, ze ligt er nu zo sneu bij, nog helemaal duf met hangende oogleden. Achteraf bekeken hadden we de baarmoeder beter drie weken geleden kunnen laten verwijderen :( Maar goed, ze had geen koorts, plaste en drinkte niet veel en was ook nog eens loops, dus slecht moment voor castratie... En de dierenarts constateerde geen baarmoederontsteking. Toch voel ik me wel een beetje schuldig :-[
Door Robian
#1697615
Gelukkig dat het goed met haar gaat. Ze zal idd nog wel even brak zijn van de operatie.

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt, maar alle je alles voor de tijd wist dan waren we allemaal milionair  ;)
Ook de DA heeft dit niet gezien dus hoe had jij dat dan kunnen weten?

Geef de patiente een hele dikke knuffel  :-*
Door Anthraciet
#1697616
Ahhh arme meis! :'( :-*

Verwen haar maar extra, ik hoop dat ze zich snel weer beter zal voelen!
Je schuldig voelen is heel herkenbaar, maar als er geen tekenen voor zijn en de dierenarts zegt dat er geen ontsteking is, dan ga je daar toch van uit? :-\


Veel sterkte voor jullie! :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
#1697619
Knuffelen gaat nog niet lukken, maar ik geef haar een kusje  :-*

Dat piepen zal wel van de narcose komen? Ze heeft tenslotte al pijnstillers gehad, of zou het toch pijn zijn? Ik heb pijn compositum en traumeel voor haar, maar omdat ze nog half slaapt is dat wat lastig te geven.
Door *Natasja*
#1697625
Blij dat jullie er net op tijd bij waren... Piepen kan inderdaad door de narcose komen volgens mij, ze zijn dan letterlijk nog even de weg kwijt  ;)

Voorzichtige kus voor de patiënt  :-*
Door Anthraciet
#1697634
Volgens mij hoeft het piepen inderdaad niet altijd op pijn te wijzen hoor, ik heb het ook al meegemaakt (wel bij reuen dan, dat zijn enorme mieperds :biggrin2:) dat ze na een operatie liggen te piepen omdat ze zich gewoon 'ongemakkelijk' voelen en niet kunnen rennen/spelen/vliegen/dartelen. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door