Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door danja
#165334
Hallo, ik heb het gebruikt op de hondjes en het was verschrikkelijk. De blaren stonden in hun nek. Danja begon meteen eraan te krabben dat ik het opdeed en het was helemaal vurig Bij Benji niet zo en hij krabte er ook niet aan. >:(Ik durfte het ook niet af te spoelen anders ging het door hun hele vachies. Vorige week heb ik de korsten eruitgekamt >:( Bij Benji was dit weer veel erger dan bij Danja. Heb toen een brief gestuurd naar Sorbo dat ze de tekst "For your best friendöok van de verpakking kunnen halen, want het is niet echt vriendelijk voor dieren. En heb het hele zwikkie teruggestuurd. Met foto's van de hondennekkies. Ik ben benieuwd of ik nog wat hoor.
IK koop nooit meer iets van SORBO!!! >:( >:(

Groetjes Anneke
Door danja
#166049
Je verwacht dat iets goed is ongeacht of het van Sorbo of een ander merk is. Anders was het niet op de markt terecht gekomen. >:(

Heb nog niks gehoort maar, zodra ik iets hoor horen jullie het.

Groetjes Anneke
Door danja
#171605
Nou Sorbo mogen ze ook in de prullemand werpen. Ik heb helemaal niks gehoord SCHANDE. Zou je minstens verwachten toch ???

Gelukkig heb ik iedereen op dit forum mogen behoeden voor de ellende die je ervan hebt.

Danja & benji hebben weer mooie nekkies en voor mij geen Sorbo meer niks meer.

Groetjes Anneke
Door danja
#211730
Nou hoe lang is dat geleden, maar heb bericht gehad. Het zou wel toeval zijn, maar mijn hondjes zijn beide allergies voor 1 van de bestandsdelen. Kreeg een envelop met koekjes erin, nou daar wil je ook niet weten wat erin zit, heb het meteen in de vuilnisbak geknikkerd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door