Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door twy
#1696536
kan mij iemand vertellen waar ik dat kan kopen?
omdat ze hier niet alles lusten, kan het geen kwaad om dat toe te voegen denk ik.
Door pallas
#1696606
http://www.onlynaturalpet.eu/en/Vitamin ... :2388.html

maar als ik de ingredienten bekijk zou ik het niet geven  :-X


Kan je niet beter kiezen voor een aanvulling in de vorm van kelp, zeewier of chlorella? Samen met van gemalen rauwe noten en  wat kiemgroenten ben je dan toch wel aan een goede vitamine voorraad lijkt me.
Laatst gewijzigd door pallas op wo 28 jul 2010, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door twy
#1697348
sorry voor de vraag hoor, begrijp best wat barf is, maar ben bang dat ik ze tekort doe, ze krijgen al zeewier en rauwe noten dus hoef me geen zorgen te maken denk ik, wat ik begrijp uit het verhaal. bedankt
Door *Natasja*
#1697351
twy schreef: sorry voor de vraag hoor, begrijp best wat barf is, maar ben bang dat ik ze tekort doe, ze krijgen al zeewier en rauwe noten dus hoef me geen zorgen te maken denk ik, wat ik begrijp uit het verhaal. bedankt
Misschien dat je in de daarvoor bestemde rubriek eens neer kunt zetten wat je honden precies eten in een week (of in 2 of 3 weken). Dan kan "men" beoordelen of ze inderdaad iets tekort krijgen  ;)
Door Robian
#1697620
twy schreef: sorry voor de vraag hoor, begrijp best wat barf is, maar ben bang dat ik ze tekort doe, ze krijgen al zeewier en rauwe noten dus hoef me geen zorgen te maken denk ik, wat ik begrijp uit het verhaal. bedankt
Ik denk dat die opmerking van @Rovanna niet specifiek voor jou bedoelt was maar meer voor de producent van dit produkt  ;)
Door Lizzy
#1697629
Ik denk dat Rovanna inderdaad bedoeld dat de fabrikant/producent van BARF complex niet begrepen heeft wat BARF is. En gelijk heeft ze. Of de fabrikant probeert een slaatje te slaan uit de mens. Ook niet geheel onwaarschijnlijk.

Wanneer jij je hond 40% a 50% rauwe vleesbotten geeft, 15% a 20% orgaanvlees (inclusief pens), 5% a 15% groenten, spiervlees, vette vis, eitjes, etc. geeft en je wisselt mooi af in diersoorten: dan hoef je helemaal niks toe te voegen. Kun je natuurlijk nog wat super extra's geven zoals rauwe gemalen noten (geen macademia's!!), chlorella/spirulina/zeewier, visolie, maar een multivitamine met extra calcium raad ik je zelfs ten zeerste af! Met deze hoeveelheid vleesbot krijgt je hond voldoende calcium binnen. In de enige echte goed opneembare vorm (beter dan rauw bot bestaat niet).
Door twy
#1697638
sorry kwam erg naar over, heb idd bij wat eet jou hond ff hun voedingslijst neergezet, maar ik denk dat ze idd genoeg krijgen, en sorry rovanna ik begreep t niet goed :-[
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1697810
Geen punt meid. Geen man overboord. Lizzy had het goed begrepen en die kent me al een tijdje :P

Ga lekker bezig met zelf samenstellen en dan heb je dit soort kunstgrepen als BARFcomplex helemaal niet meer nodig ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door