Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Truus
#1696335
Ik geef het nu al een tijdje aan Timo en in het begin zag ik goede resultaten maar heb nu het idee dat het niet meer werkt. Ik weet het..hij is ruim 15 jaar en zou ook kunnen dat het ouderdom is maar...
Hebben jullie ook deze ervaring ?
Laatst gewijzigd door Truus op wo 28 jul 2010, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#1696342
Ik geef het ook nog steeds en denk dat het geen kwaad kan maar goed. In het begin dacht ik wat een wonderspul en nu :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1696403
Truus schreef: Ik geef het ook nog steeds en denk dat het geen kwaad kan maar goed. In het begin dacht ik wat een wonderspul en nu :-\
Maar is ie dan terug gezakt, of is er geen verbetering meer?? :-\
Door Truus
#1696435
yuki11 schreef: Maar is ie dan terug gezakt, of is er geen verbetering meer?? :-\
Hij is weer terug gezakt , loopt weer net als voor dat ik het gaf. Weet af en toe niet met welk achterbeen hij eerst zal gaan lopen..pfff..hij krijgt ookal Metacam.
Door Truus
#1696460
K@rin schreef: als je het niet meer geeft, blijft ie dan hetzelfde lopen of wordt het dan NOG slechter ?
Dan zou ik eens moeten stoppen Karin en dat heb ik nog niet gedaan. Ik geef het nog steeds.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1696486
Truus schreef: Hij is weer terug gezakt , loopt weer net als voor dat ik het gaf. Weet af en toe niet met welk achterbeen hij eerst zal gaan lopen..pfff..hij krijgt ookal Metacam.
Misschien even weer de startdosering?? (dubbele dosis)
Door ulla
#1696828
Hier werkt het nog steeds goed bij Björn, goed hij zal nooit een schoonheids prijs krijgen voor mooi lopen, maar hij gaat er beter op dan ervoor.
Nu is hij 7 geweest,dus wat jonger dan jullie honden.
Er kan ook degeneratie meespelen, en of je daar veel tegen kan doen!!!
Door Lizzy
#1697319
Ik heb geen idee Truus. Maar op zich denk ik dat de dosis aanduiding niet geheel voor niets is. Ik denk dat te nooit goed is, ook niet bij Corta RX. Het zal niet direct vervelende gevolgen hebben, zoals bij medicijnen. Maar ik zou me aan de aanbevolen hoeveelheid houden.
Door petrap
#1697403
Ik vind Viento de laatste weken minder lopen. Viento krijgt sinds plm. 3 jaar cortaflex. Op advies van de d.a. geef ik er nu nog Novacam bij, maar ik merk geen verschil. Ik overweeg nu goudaccupunctuur of een brace.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door