Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1695805
faycka heeft kanker,met uitzaaiingen,dat is dus zeker...punt.
sinds maart heeft ze o.a. als therapie een hoge dosis novacam,dit om het hele proces zo lang mogelijk uit te stellen en de celdeling te remmen.
voor alle duidelijkheid, faycka weegt 30kg dus krijgt ze 60 mg novacam en dit is een forse dosering.
vorige week dacht ik dat het snel bergafwaarts ging met haar,maar toen ik stopte met de novacam knapte ze zienderogen op.
niet wetende dat het misschien aan de novacam zou liggen,ben ik er na een dag of drie weer mee begonnen ....
en jawel hoor,het gaf weer het zelfde beeld!!!!
faycka kon nog geen 6 meter lopen,wou niet naar buiten,niet meer eten en lag als een dood vogeltje in haar mand.
ik moest haar ondersteunen met lopen,ze zwalkte van links en naar rechts en kon geen evenwicht meer houden.
langzamerhand zie ik faycka opknappen,de oude wordt ze nooit meer,maar het is acceptebel,ze geniet nog van haar kleine wandelingetjes.
hopelijk blijft ze nog enen bij me,want missen kan ik haar nooit!
dit alles heeft me doen besluiten om te stoppen met de novacam en maar kijken waar het schip straks strandt,hopelijk een goed zand strand......
#1695852
Het kan natuurlijk goed dat door haar lichamelijke gesteldheid ze bijverschijnselen krijgt van de novacam.
Ik denk dat het een juiste keuze is te stoppen met de novacam en de tijd dat ze er nog is zo fijn mogelijk te laten zijn.
Sterkte hoor.

Groetjes Rian
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door