Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gerarda
#168636
Hallo,
Ik heb een hondje Tibetaanse Terriër van 3,5 maand
Al vannaf het ogenblik dat ik hem in huis kreeg had hij jeuk.Bij cotrole geen vlooien of enig teken van letsel.
We geven de voeding dat de fokker ons opgelegd heeft.
in het begin at hij goed en nu is dit heel weinig en zonder belanstelling.Verder is hij levendig en speels.
Kan iemand mij helpen met dit jeukprobleem of heeft iemand er ervaring mee gehad??
Nieuw forumbezoekster Gerarda
Door Eidos
#168666
Wat voor voer geef je precies ??? Brokken, blik, vers ??? Want dat staat er niet bij ;).

Mocht je hond nog brokken krijgen dan raad ik je aan om over te stappen op een goed versvlees voer ( Carnibest, bibi, energique, rodi... ) vaak heeft dat alleen al hele positieve gevolgen. Ook zou ik er probiotica bijgeven ( in de vorm van fytomix van bibi, kruidenmix van carnibest, of in pil of capsule vorm ) want jeuk komt van binnenuit en als daar teveel schadelijke stoffen of belastende stoffen in zitten dan werkt dit bij veel honden door op de huid, waardoor jeuk bijv. ontstaat.
Door gerarda
#169471
Dank u voor de raad,
We gaven Bentkorrels door de fokker aanbevolen; We zijn geleidelijk aan over gegaan op Eukanuba, en hebben nu beslist om vers voer tegeven, dit zullen we eentijdje geven en volgens dat we zien eet hij het graag . Van zodra het beter gaat laat ik het weten.
Groetjes Gerarda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door