Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Junior
#1693304
Hallo :) , wie van jullie voert als hoofdvoer kvv Rodi, aangevuld met wat barf? Het is bij ons goed te verkrijgen en ik wil overgaan van brokken naar Rodi.
Is dit redelijk kvv om mee te beginnen?
Door bloemetje
#1693311
Op zich ben ik er wel tevreden over. Maar als hoofdvoer geef ik het niet.
Ik heb het een week gegeven op vakantie (alles was uitverkocht en dit kon ik makkelijker meenemen). Maar ze hebben de hele week zwarte drollen gepoept en iets meer als normaal. Zwarte drollen wil vaak zegen dat er veel orgaan in hun eten zit. In Rodi zit overigens ook een calciumsupplement (als ik het me goed herinner) en geen gemalen bot. Daarom vind ik het wat minder hoogwaardig.
Door moniqueo
#1693363
De honden kregen hier vaak rodi als afwisseling,ze vinden het lekker,zijn er ook nog nooit ziek van geweest,integendeel als ze ziek waren
geweest gaf ik Rodi om weer op te starten.
Vind het wel duur hier betaal ik 99 cent voor 400 gram. Ook voor de pens dat vind ik toch best prijzig.
Door *sanne*
#1693924
Ik vind het ook vrij duur, helemaal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een smuldier (naar mijn idee zelfde kwaliteit al dan niet beter). Smuldier is ook goed te verkrijgen (denk aan de AH, C1000 en Jumbo).
Je kunt ook heel goed verschillende merken afwisselen (allen maar goed zelfs!!)
Bij mij krijgen ze hoofdzakelijk smuldier afgewisseld met barf.
Door moniqueo
#1694065
[quote="*sanne*"]
Ik vind het ook vrij duur, helemaal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een smuldier (naar mijn idee zelfde kwaliteit al dan niet beter). Smuldier is ook goed te verkrijgen (denk aan de AH, C1000 en Jumbo).
Je kunt ook heel goed verschillende merken afwisselen (allen maar goed zelfs!!)
Bij mij krijgen ze hoofdzakelijk smuldier afgewisseld met barf.
[/quote]
Bij mij krijgen ze geen smuldier meer,was er niet zo tevreden over.
Door moniqueo
#1695776
[quote="*sanne*"]
Dat kan! Waarom niet als ik vragen mag?
[/quote]
Ik heb een topic geopend,ziek van smuldier,staat onder kvv.
weet niet hoe te linken. :-[
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1695779
nah , hier zijn ze ook niet zo dol op smuldier .....en de morgen erop hebben ze altijd dunnere ontlasting
rodi daarintegen hebben ze nooit last van gehad
Door Mevroi Kruim
#1697529
Mijn ouwe katje Kruimel van 20 eet het zo nu en dan. Valt onder de verwenzorg voor ouwe bijna-oppe beessies  :-\ ze krijgt zelfs af en toe blik als ze niks anders wil. Maar dat is uitzonderlijk, de gezonde jonge katten van 15 krijgen gewoon barf.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door