Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

ik heb een kat(1jaar) die alleen maar veel miauwt en hij wil ook geen harde brokjes eten..moet ze mengen met vlees..wat kan ik doen

brokjes probleem
Geen stemmen
0%
veel miauwen
Geen stemmen
0%
Door nielsdj
#1692008
ik heb 2 katten,1jonge van ong 1 jaar eet geen brokjes. Hij kauwt niet goed,volgens dierenarts kan ie niks aan doen. Maar volgens mij is ie verwend. Ik heb ook wel eens alleen brokjes gegeven week lang,nou dan eet meneer gewoon niet:( en hij miauwt hele dag door alsof ie honger heeft. Ik geef nu blik met brokjes gemengd in water maar ik wil een andere oplossing..ik hoorde wel iets over vers eten is dat wat? wie heeft advies of kan me helpen.
groeten niels
Door Too
#1692036
Ha Niels welkom hier, je topic zal wel verplaatst worden -t staat hier niet helemaal goed-

Je kater heeft gewoon smaak, brokjes zijn ook niet lekker bovendien krijg je er een droge bek van ;)
Overigens heb ik ooit 1 echt onhandige kauwer meegemaakt, op de een of andere manier snapte hij t echt niet, gebitje en kaak waren helemaal in orde.

Kom s kijken in de katten afdeling er zijn legio kant en klaar versvlees [KVV] mogelijkheden voor katten, met een beetje geluk eten je beesten dat met smaak.
Door Mevroi Kruim
#1692641
Welkom! En ff lezen hier, dan zal je veel duidelijk worden.
Vers is idd veruit het beste voor je kitten en er zijn heel veel soorten kantenklaar van; je kunt ook zelf een menu samenstellen voor je kat.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door