Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#1688906
vanaf vanmiddag loopt Noa mank .
zooltje en nagels nagekeken , niets opgevallen
voetje gebogen en vooruit licht aangeduwd , geen reactie
schouder reageert ze licht op maar is moeilijk te zien omdat ze stokstijf ligt als ik dr onderzoek ( zo van "wat ben je aan t doen?").
ben bang dat ze een spier geblesseerd heeft ( ze kan ook zo razend snel een noodstopdoen  :-[)
ik wil dr de komende week niet laten rennen/spelen
wat kan ik dr geven als ondersteuning en / of evt ontstekingsremmer ?
als t kan iets natuurlijks .
daarna wil ik een paar dagen na rust aankijken en anders evt naar de dierenarts.


iemand een idee zodat ik morgen iets kan halen?
Laatst gewijzigd door lauraV op wo 21 jul 2010, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1689495
pfffffff :-[ ze loopt erug slech , ze houdt zelfs dr pootje omhoog als ze gaat zitten ...
om 19.00 maar ff naar de dierenarts
meteen maar eens informeren naar titeren en wat t evt kost :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1690127
middenvoetsbeentje rechts voor  zwaar  gekneussd , foto van gemaakt  :-[
gelukkig niet gebroken .
5 dagen benchrust , alleen optillen, behoefte laten doen en daarna weer optillen.
ze heeft pijnstillers mee gekregen (caprodyl dacht ik)
over 5 dagen weer op controle

o ja titeren deed ie niet , en toen hij een verhaaltje afstak over wat ieder jaar te enten heb ik m vriendelijk bedankt  :biggrin2:
de man zn eerste reactie was "weet u wel wat titeren kost"
ik zeg "ja , maar dat heb ik liever dan mn hond met alles vol te spuiten" :)

o ja ,zal een paar daagjes dr maaltijd maar halveren?
ze krijgt nu 4 procent te eten (adhd buiten :biggrin2:), zal er nu 2 procent van maken
Laatst gewijzigd door lauraV op vr 23 jul 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1690425
vanmorgenvroeg liep ze op 3 poten , desondanks moest ik dr tegenhouden om niet te gaan spelen met Loeka.
ik heb nu pas door wat het een zorg is om een stuiterbal  volledige rust te geven , dacht er altijd makkelijker over als er om tips werd gevraagd :-[
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1690546
ja ben wel bezorgd hoor , is normaal een bikkel die niets laat merken .
en nu houd ze met regelmaat dr pootje omhoog :-[

mag ik overigens naast de caprodyl (pijnstiller) die ze 1x per dag krijgt ook een traumeel tabletje geven?
Door Nadia
#1690572
Volgens mij kun je traumeel gewoon overal bijgeven!
Ik meen dat je traumeel iets vaker dan 1x per dag moet geven...

Veel beterschap met de kleine dondersteen! Wellicht kun je een spelletje doen met dr.. een denkspelletje dat ze geestelijk moe worde en toch voldaan is!
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1691398
Noa kijkt behoorlijk bescheten als ik dr op mn arm naar het grasveldje breng  :biggrin2: :biggrin2:
Loeka vind t heerlijk om alleen met me te wandelen en kijkt de hele tijd fier omhoog met een kwispelende staart als ze naast me loopt ;D
vind t een beetje raar om met een hond op mn arm te lopen ( tegen mn princype om een hond op te tillen) , maar is voor een goed doel hou ik me maar voor :) :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door