Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1689781
Nu de dames kuiken en muis hebben leren eten word ik ws overmoedig  :D
maar wat vindt 'men' over t algemeen lekkerder hamster of gerbil  en wat wegen die beestjes gemiddeld?

T is wel een dure 'hobby' hoor kleine beestjes voeren.. en dan moet je nog afwachten of ze t blieven, straks sta ik weer dagenlang te mieren met vis en boter om t maar binnen te krijgen  ::)
Door Limpy
#1689787
Ik weet niet waar je woont maar ik heb hier 4 werkeloze hamsters in de vriezer liggen die je mag hebben om uit te proberen....
Hier vond alleen Pekke er wat aan (2 gegeten) maar die liefde is blijkbaar ook alweer over (gister is er 1 de kliko in gegaan)

Mijn vriezer woont overigens in amsterdam.

Ik vermoed dat hier liever gerbil gegeten want lijkt op muis en rat en dat eten er 2 hier wel goed (limpy doet uberhaupt niet aan prooidieren en met obi-wan ben ik al blij dat ik hem aan de kuikens heb)
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1689792
Hier wordt een hamster alleen maar door 1 gegeten. 3 eten er gerbil.
Helaas is er erg moeilijk tegenwoordig aan te komen. Bij kiezenbrink staan ze geen eens meer op de nieuwe lijst
Door Too
#1689825
Mijn vries woont in Arnhem, er staat ook nog geen expeditie richting noorden gepland  :D

Aangezien Boez bij Lupa gaat bestellen.... daar staan ze op de lijst dan gaat een mens weer s prakkiseren..
gerbil is dus lekkerder dan hammi ..
Door Limpy
#1689839
das idd te ver weg ja....  :D
Gaan ze maar op m´n owe werk wonen waar ze hopelijk wel gewaardeerd worden door de katsels!

Zal het niet zo zijn dat gerbills wel gegeten worden ivm met staart als handvatje?
Die 2 van mij beginnen in ieder geval altijd aan de staart....
Door fem fatale
#1690089
Als gerbil woestijnrat is, dan zijn die hier erg populair bij de fretten. De katten hebben ze nog niet gehad, want het is al een tijdje niet meer leverbaar.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1690105
Limpy´s aai-assistente schreef: Euh? Op mijn nieuwe lijst zie ik ze echt staan hoor.....

(bij de overige knagende dieren)
Op de webshop staan ze niet meer erbij hoor
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1690115
Limpy´s aai-assistente schreef: Ik heb een papieren prijslijst idd (maar das wel de nieuwe vanaf juni/juli 2010)
Er is alweer een nieuwe lijst 1a als je niet veel koopt. Weet niet of het daar opstaat want die staat op mijn laptop.

Ga even kijken
Door Limpy
#1690131
Ik bestel met koekje mee en heb een lijst 2a gehad van haar, maar kiezebrink heeft ze niet altijd voorradig... de vorige 2 bestelmomenten hadden ze ze ook niet wat jammer was  ???
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1690165
Limpy´s aai-assistente schreef: Ik bestel met koekje mee en heb een lijst 2a gehad van haar, maar kiezebrink heeft ze niet altijd voorradig... de vorige 2 bestelmomenten hadden ze ze ook niet wat jammer was ???
Klopt, ik kreeg ze toen ook niet. Wij zitten dit jaar nog aan 1a vast omdat we niet aan het bedrag zitten van 2a.

Ik heb ze nu net gemailed met de vraag of ze ze nu wel hebben. Zal morgen wel meer weten.
Door flin
#1690208
Too schreef: Nu de dames kuiken en muis hebben leren eten word ik ws overmoedig :D
maar wat vindt 'men' over t algemeen lekkerder hamster of gerbil en wat wegen die beestjes gemiddeld?

T is wel een dure 'hobby' hoor kleine beestjes voeren.. en dan moet je nog afwachten of ze t blieven, straks sta ik weer dagenlang te mieren met vis en boter om t maar binnen te krijgen ::)
...maar is ook 'n stuk minder gedoe

hier 1 alleseter;
muis in alle kleuren, gerbillen (iets groter dan muis) zijn ook lekker, en hamster (van de dw hier) zijn kwa formaat 3 x gerbil en ook lekkur

cornish vindt 't allemaal nix,
maar stiekum hak 'k nog wel n's een muis enzo door z'n wèl lekkere dingen, in de hoop dat....affijn, je begrijpt 't :)


heb hier lijst 1a, van kiezebrink,
en in juni hadden ze in elk geval nog gerbillen (en nee, heb niet alles leeggekocht... ;D )
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door