Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#1688608
Weet iemand een goedkope, maar goede sapcentrifuge? Om groenten en fruit te pureren, ook harde groenten en fruit.

Ik heb een blender, die maalt het gedeeltelijk fijn. Onderin wordt het pulp en iets erboven blijft het heel? Wat zijn jullie ervaringen met blenders?

Greetz
sandra
Door Linda & Kay
#1688650
Volgens mij zijn de meeste sapcentrifuges wel goed, zolang het aantal wat maar een beetje noemenswaardig is.
Ik heb die van philips, maar die was niet goedkoop.
Door JoNoMo
#1688688
ik heb er 1 van Proline een prima machine €49,- en precies hetzelfde als Philips maar dan wel €100,- goedkoper.
Ik zou niet meer zonder kunnen en ben er heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee.
Door Deesje
#1688719
ik heb een blender en staafmixer van philips, dit is wel een dure.. heb inmiddels 3 of 4 blenders en 2 staafmixers verbruikt in niet al te lange tijd, maar dat waren middenmoters (niet te duur) en ook snel op... nu ben ik super gelukkig met mijn blender en staafmixers..

ook heb ik een sapmachine maar ik weet even niet welk merk het is.. is wel een hele goedkope.. (maar ik gebruik hem beperkt omdat het altijd zo'n pokke schoonmaakwerk is)
Door JoNoMo
#1688722
Deesje schreef: ook heb ik een sapmachine maar ik weet even niet welk merk het is.. is wel een hele goedkope.. (maar ik gebruik hem beperkt omdat het altijd zo'n pokke schoonmaakwerk is)
die van mij is makkelijker schoon te maken dan een keukenmachine.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1688813
hier in Weert opent (opnieuw) de blokker , en hebben er eentje in de aanbieding .
een tefal 600 watt , advies prijs 123,75 nu 40 euro
weet niet of t wat is?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1689449
Deesje schreef: ik heb een blender en staafmixer van philips, dit is wel een dure.. heb inmiddels 3 of 4 blenders en 2 staafmixers verbruikt in niet al te lange tijd, maar dat waren middenmoters (niet te duur) en ook snel op... nu ben ik super gelukkig met mijn blender en staafmixers..

ook heb ik een sapmachine maar ik weet even niet welk merk het is.. is wel een hele goedkope.. (maar ik gebruik hem beperkt omdat het altijd zo'n pokke schoonmaakwerk is)
ik doe alles in de afwasmachine ook al mag dat niet volgens de gebruiksaanwijzing  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door